Válasszon nyelvet

Az SZTE GTK és 4 külföldi partner szervezésében kerül megvalósításra az Ulysses nemzetközi esettanulmány-megoldó verseny családi vállalkozások sajátos problémáiról.

Az IAB Hungary támogatásával 2023. február 17-én megalakult az IAB Oktatói Klub, az EMOK tagjai számára 2022 novemberében meghirdetett, digitális marketinget oktatókból álló csoport.

XXIX. Nemzetközi Konferencia
Reziliens marketing – Válaszok változó kihívásokra
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged, 2023. augusztus 23-25.

2023 első EMOK-rendezvényeként február 3-án került megrendezésre a megújult Kutatás- és oktatásmódszertani Workshop, a Budapesti Corvinus Egyetemen. A workshop hibrid formában került lebonyolításra, több mint 40 résztvevővel. Elismert hazai és nemzetközi oktatók, kutatók engedtek betekintést munkájukba. Délelőtt a kutatásmódszertani workshop keretében a "Kísérleti módszertan" témáját ismertük meg alaposabban. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében a "Digitális oktatásmódszertan, blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségei" kerültek bemutatásra. 

Lehetőségek, korlátok, aktualitások

Konferencia

A BGE Kereskedelem és Marketing Intézet, valamint a Magyar Közgazdasági Társaság Kereskedelmi Szakosztálya
Kereskedelem-Marketing szakmai és tudományos konferenciát szervez 2023. március 30-án.

Reziliens marketing – Válaszok változó kihívásokra

Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar

Szeged, 2023. augusztus 23-25.

2023.02.03-án tartja az EMOK a megújult éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egy napos worshopon elismert hazai és nemzetközi kutatók, oktatók tartanak előadást. Délelőtt a kutatásmódszertani workshop keretében a "Kísérleti módszertan" témáját járjuk körbe. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében a "Digitális oktatásmódszertan, blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségei" kerülnek bemutatásra. 

Kedves PhD Fórum Résztvevők!

A miskolci EMOK konferencián nagy sikerrel – és hagyományteremtő szándékkal – megrendezésre került PhD Fórum következő eseményére invitálunk Benneteket! Az esemény célja a PhD hallgatók közösségének erősítése, a nyáron elkezdődött kapcsolatépítési folyamatra építve egy magasabb szintű együttműködés támogatása és a szakmai fejlődés mellett konkrét közös publikációk előmozdítása.

A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete meghirdeti a 2023. évi 5. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát. Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2023. április 28-án magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának és az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának közös szervezésében lezajlott VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium személyesen tartott előadásai immár online is megtekinthetők.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989