Válasszon nyelvet

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjakat hirdet.

Kedves Kolléga,

Szeretnélek felkérni egy kutatásban való részvételre, amelyben a résztvevők feladata mindössze annyi, hogy kijavítanak két, egyenként 5 oldal (~3000 karakter) terjedelmű dolgozatot a Marketing Alapok elsőéves (alapképzés) tantárgyból. (kb. 20 perc)

Időpont: 2023. május 23-26.

Szervező: University of Southern Denmark

Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre Odense városában kerül sor a University of Southern Denmark (SDU) szervezésében, 2023. május 23-26. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.

2022 újabb kihívásokat hozott az ellátási láncok területén. Az értékláncok instabilitása révén a termelők keresik az alternatív értékesítési lehetőségeket. Emellett láthatóvá vált egy új társadalmi igény is, melynek eredményeként Európában a legnagyobbat fejlődő rövid lánccá a bevásárló közösségek, illetve a házhozszállítási módok váltak.

A marketing aktuális
A marketing most még időszerűbb, mint valaha, hiszen gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan - a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, valamint értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez is. Fontos, hogy megértsük a marketing vállalkozásokra és a teljes gazdaságra ható szerepét ahhoz, hogy marketingorientált szervezetek és megoldások szülessenek a lehetőségek időszakában.

Ember a lét dzsungeleiben – félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás

Utópia-e a tudatos fogyasztás?
Játék-e a fogyasztás a metaverzumban?
Reagál-e a marketing a fogyasztó félelmeire, szorongására?

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
2022. november 10.

Örömmel értesítjük tagjainkat és vendégeinket, hogy megújult a weboldalunk.

Megjelent Putzer Petra, a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet adjunktusának és Józsa László, a veszprémi Pannon Egyetem, a győri Széchenyi István Egyetem és a révkomáromi Selye János Egyetem professzorának új könyve, A marketinghatékonyság mérése – Hogyan mérjük a marketinget? címmel. Az Akadémiai Kiadó által megjelentetett mű hiánypótlónak tekinthető a témakörben, így kiválóan alkalmazható a marketingszámítások oktatása során.

Újabb mérföldkőhöz érkezett a BCE "Marketing Oktatás a Fenntarthatóságért" kutató csoportjának szervezésében létrejött országos kutatási együttműködés. A kezdeményezésben részt vevő hét hazai és egy francia egyetem kollégái arra vállalkoztak, hogy az oktatói tevékenységük hatásának mérése, valamint a fenntarthatóság oktatásában alkalmazott módszerek tervezése és megvalósítása kapcsán osszák meg tapasztalataikat.

A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2021/22 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989