Válasszon nyelvet

Decemberben arra kértük az EMOK tagságát, hogy osszák meg velünk gondolataikat az EMOK különböző tevékenységi területei kapcsán az egyesület szolgáltatásainak fejlesztése céljából. Az alábbiakban a megkérdezés legfontosabb eredményeiről számolunk be.

2022. február 2-án, öt év elteltével ismét megrendezésre került az egynapos workshop, amelyen a felsőoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az online formában, a Széchenyi István Egyetem technikai támogatásával lebonyolított workshopra nyolc intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki egyetem, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem, Université de Rennes1) jelentkeztek előadással a résztvevők.

Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.

2022 első EMOK-rendezvényeként január 20-án került megrendezésre a szokásos Kutatásmódszertani Workshop, a tavalyi workshophoz hasonlóan ezúttal is online platformon. A több mint 30 résztvevő a workshop keretében betekintést nyerhetett a kiemelkedő nemzetközi kutatások, publikációk sikertényezőibe, kétféle aspektusból is.

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/ Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport a marketing képzésekhez kapcsolódóan vizsgálja a – tantermen kívüli és belüli – oktatási programok befolyását a marketing képzésben tanuló hallgatók fenntarthatósággal kapcsolatos gondolkodására és cselekvéseire.  

A PTE Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete számára különleges volt a november vége, mivel három különböző könyvmegjelenés is kapcsolódik az intézet egyes munkatársainak nevéhez. A kiadott művek egyrészt szakemberek számára jelentenek értékes ismeretanyagokat, másrész az oktatásban is kiválóan hasznosíthatók.

Az Országos Tudományos Diákköri Tanács (OTDT) minden alkalommal az országos konferencia záróeseményeként ünnepi ülést tart. Ennek keretében a tudományos tevékenység legkiemelkedőbb oktatóit és diákjait díjazzák. Idén a Közgazdaságtudományi szekcióban mind a 4 Mestertanár Aranyérem kitüntetésben EMOK-os kolléga részesült, Révész Balázs (SZTE GTK), az EMOK volt elnöke, Mitev Ariel (BCE), az EMOK jelenlegi alelnöke, Jenes Barbara (BCE) és Molnár László (ME).

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának következő szakmai programja 2022. február 2-án, szerdán kerül megrendezésre. A nonbusiness marketing témájú workshop a non-profit marketingben kialakult trendekre, a hazai kutatási és felsőoktatási gyakorlatokra fókuszál, ahol folytatnánk a korábbi workshopokon kialakult diskurzust.

Immár hetedik alkalommal kerül meghirdetésre a VÁROSMARKETING VERSENY – a határon inneni és túli magyar egyetemisták számára.

A versenyben 3 fős hallgatói csapatok vehetnek részt, akik egy regionális döntő után juthatnak az országos döntőbe, ahol összesen több mint 1.000.000 forint értékű díjakért versenghetnek (a három legjobb csapat felkészítő oktatói szintén részesülnek 100.000 Ft-os díjazásban).

Az International Association on Public and Nonprofit Marketing közreműködésével a The School of Economics and Management of the University of Minho szervezi a XXI. Nemzetközi konferenciáját  2022. július 7-8. Között Bragában, Portugáliában. A konferencia témája  „A marketing erők egyesítése a közjó érdekében: négy szektor kihívásai.”

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989