Válasszon nyelvet

Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Z generációs fiatalok tartalomelőállítás szegmensei 58

Bernschütz Mária – Pethes Barbara

Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei 107

Nagy Ákos – Szűcs Krisztián – Kemény Ildikó – Simon Judit

Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével 137

Pethő Beáta – Veres Zoltán – Bátor Attila – Tarján Tamás

Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében 168

Dabasi-Halász Zsuzsanna – Molnár László – Gulyásné Kerekes Rita – Molnárné Konyha Csilla

Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben 257

Cosovan Attila – Horváth Dóra

Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben 387

Mitev Ariel – Zsótér Boglárka

A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel 407

Nábrádi Zsófia – Szakály Zoltán – Kovács Sándor

Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején 417

Neulinger Ágnes – Nógrádi-Szabó Zoltán

Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán 426

Németh Nikolett – Lehota József – Gyenge Balázs

A pálinkafogyasztási szokások változása 501

Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Hlédik Erika

Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások 547

Mihály Nikolett – Komáromi Nándor – Lehota József

Marketingstratégiai döntéshozást támogató technológiai úttérkép modelljének fejlesztése 571

Bíró-Szigeti Szilvia – Pataki Béla – Bakó Ágnes Luca

Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében 640

Kontor Enikő – Szakály Zoltán – Soós Mihály – Kiss Marietta

A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata 686

Kovács Ildikó – Lehota József – Komáromi Nándor

Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben 695

Hernádi László – Csapóné Riskó Tünde

Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989