- Kun András István – Kontor Enikő – Kiss Marietta (2022): A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein. In: Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3 pp. 154-155.
- Hódi Boglárka – Barkász Dominika Anna – Buvár Ágnes (2021): A paraszociális kapcsolat és az influenszer-márka kongruencia együttes hatása a szponzorált közösségi posztok hatékonyságára. In: Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8 pp. 496–505.
- Jakopánecz Eszter (2020): #maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei. In: Ercsey Ida (szerk.): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837-76-0 pp. 317–327.
- Kiss Marietta – Szakály Zoltán – Kovács Bence (2019): Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel. In: Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.): Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58 pp. 399–411.
- Buvár Ágnes (2018): A reklámfelismerés kritikussá tesz az új típusú reklámokkal szemben – de csak akkor, ha egyébként nem szereted a reklámokat. In: Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.): A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárno. ISBN: 978-80-8122-2 pp. 485-496.
- Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Alt Mónika Anetta (2017): Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére. In: Bányai Edit – Lányi Beatrix – Törőcsik Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás : Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 240-248.
- Nagy Ákos, Szűcs Krisztián, Kemény Ildikó, Simon Judit (2016): Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei. In: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8 pp. 107–117.
- Hlédik Erika – Horváth Csilla (2015): Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén. In: Bíró-Szigeti Szilvia – Petruska Ildikó – Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária: Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1 pp. 285–294.