Ismerjük a vevőt? – A vásárlás pszichológiája
Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Veszprém, 2019. augusztus 27-28.

 

Kedves Oktatók és Kutatók!

 

2019-ben egy fiatal egyetemi kar Marketing tanszéke látja vendégül a hazai marketingoktatás és kutatás képviselőit. A veszprémi Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara 2018-ban ünnepli alapításának 15 éves évfordulóját. Maga a kar Marketing tanszéke még ennél is jóval fiatalabb, csupán 4 éve, 2014-ben alakult meg. Veszprémben azonban a marketing oktatása a jogelőd egyetemen jóval a kar megalakulása előtt megkezdődött, és már 2000-ben az akkori Veszprémi Egyetem rendezőként bekapcsolódott az éves marketingkonferenciák sorozatába. A mostani lelkes csapatunkkal szeretnénk méltó módon folytatni a hazai marketingtudományos élet ezen szép hagyományát.

A konferencia vezető témájául a marketing örökzöld kérdését választottuk. Azt, hogy több évtized kutatómunkája után ismerjük-e vevőt? Mit tudunk a fogyasztói preferenciákról, a vásárló motivációiról, a vásárlási döntésről? Milyen tényezők és mechanizmusok írják le a vásárlás pszichológiáját? Nem túlzás az az állítás, hogy ezek megismerése nélkül a marketing nem tudja maradéktalanul betölteni a feladatát. A veszprémi konferencián reményeink szerint izgalmas szekció- és panelvitákon jutunk közelebb a vevő megértéséhez. A tudományos program több szekcióban, de alapvetően három irányban keresi a választ a fenti kérdésekre. Egyrészt várjuk a kutatótársak empirikus eredményeit az egyes termék- és szolgáltatáspiacokról. Külön figyelmet szentelünk a szervezeti piacok beszerzési magatartás-kutatásának, és megvitatnánk azokat az eredményeket, melyek a vásárlási magatartás kutatásának módszertani lehetőségeit és dilemmáit mutatják be.

A 25. jubileumi konferenciára továbbá az augusztus 26-i PhD kollokviumra szeretettel várjuk a marketingoktatás, a marketingkutatás és a marketingszakma képviselőit a Királynék Városában, Európa Kulturális Fővárosában, Veszprémben. A Szervező Bizottság nevében mondhatom, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a 2019 évi EMOK Konferencia sikeres és emlékezetes esemény legyen.

 

Üdvözlettel,

Veres Zoltán
A Szervező Bizottság Elnöke
A Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Kutatóközpont vezetője
Pannon Egyetem
Gazdaságtudományi Kar
Veszprém

 

KONFERENCIA IDŐPONTJA: 2019. augusztus 26-28.

KONFERENCIA HELYSZÍNE: Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.

REGISZTRÁCIÓ ÉS FORMAI KÖVETELMÉNYEK: www.emok.hu/emok2019

RÉSZVÉTELI DÍJ: 32 000 Ft/fő + ÁFA, amely tartalmazza a részvételi díjat, az ajándékcsomagot, két ebédet, a büfészolgáltatást és a gálavacsorát

Fizetési határidő: 2019. június 28.
A konferencián való részvétel feltétele az EMOK tagság (3000 Ft/fő EMOK 2018. évi tagdíj) Számlaszám (EMOK): 16200223-10038989 (Magnet Bank)

FONTOS HATÁRIDŐK:

2019. március 14. Jelentkezés regisztrációval és tanulmány leadása
2019. április 12. Döntés a cikk elfogadásáról
2019. május 10. Átdolgozott cikkek végső leadási határideje

A REGISZTRÁCIÓ LEMONDÁSI FELTÉTELEI:

2019. július 28. előtti befizetés és lemondás esetén a részvételi díj 70%-át visszafizetjük.
2019. július 28. és augusztus 11. közötti lemondás esetén a részvételi díj 40%-át visszatérítjük.
2019. augusztus 11. utáni lemondás esetén nem áll módunkban a részvételi díjat visszafizetni.

LEGJOBB ELŐADÁSOK DÍJAZÁSA:

„Best Paper” díjnyertes – 50 000 Ft (kutatásra felhasználható)
A Konferencia legjobb előadásai – Publikálási lehetőség a Marketing & Menedzsment külön számában.
A PhD kollokvium legjobb előadás – Publikálási lehetőség a Marketing & Menedzsmentben.

SZERVEZŐK:

Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
8200 Veszprém, Egyetem u. 10.

Tudományos Bizottság: 

  • Dinya László
  • Ercsey Ida
  • Gyulavári Tamás
  • Hetesi Erzsébet
  • Horváth Dóra
  • Józsa László
  • Kenesei Zsófia
  • Kolos Krisztina
  • Piskóti István
  • Neulinger Ágnes
  • Rekettye Gábor
  • Révész Balázs
  • Simon Judit
  • Szakály Zoltán
  • Szűcs Krisztián
  • Törőcsik Mária
  • Veres Zoltán

 Szervező Bizottság:

  • Veres Zoltán
  • Lőrincz Katalin
  • Sasné dr. Grósz Annamária
  • Hack-Handa József
  • Sulyok Judit
  • Dörnyei Otília
  • Varga-Toldi Katalin
  • Madarász Eszter
  • Liska Fanny

Kapcsolattartók:

Szervezés:

Sasné dr. Grósz Annamária
sasne-grosz.annamaria@gtk.uni-pannon.hu

Liska Fanny
liska.fanny@gtk.uni-pannon.hu

Számlázás:

Révész Balázs
info@emok.hu

TERVEZETT SZEKCIÓK:

  • Fogyasztói / vásárlási magatartás
  • Marketingkommunikáció
  • Marketingkutatás / piackutatás módszertani kérdései
  • Marketingtervezés
  • Marketingpolitikák
  • Marketinglogisztika
  • Innovációmarketing
  • Szervezeti piacok (B2B, B2G)
  • Turizmusmarketing
  • Élelmiszermarketing
  • Digitális marketing
  • Kereskedelmi marketing
  • Nonbusiness marketing
  • Multidiszciplináris megközelítések
  • Marketingkontrolling
  • PhD-kollokvium

TERVEZETT WORKSHOPTÉMAKÖRÖK:

  • A vásárlási magatartás kutatási dilemmái – panelvita
  • Innovatív marketingoktatás workshop
  • Speciális workshop

SZÁLLÁSOK:

Kérjük, hogy a szállásfoglalásról egyénileg gondoskodjatok.

Szállásajánlataink:

A konferencia helyszín közelében:

A gálavacsora helyszín közelében (a konferencia helyszínétől kb. 2 km-re):

További hotelek és panziók foglalásához ajánljuk a szallas.hu, illetve a booking.com oldalakat.