A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete újra meghirdeti majd augusztusban - közös lebonyolításban az EMOK-kal, s a társegyetemekkel - az immár hagyományos, nagyszabású versenyét, az 5. OVM-t.

Az előkészületek elindultak.

A kidolgozandó téma a "Smart City - Smart Marketing" lesz. Érdemes már a nyári szünet előtt előzetesen tájékoztatni az érdeklődő hallgatókat, hogy a témában való felkészülést megkezdhessék.

A feladatot hirdető, partner-önkormányzatok szervezők általi hivatalos jelentkeztetésére - a 3. Városmarketing Díj lezárulta után - június-júliusban kerül sor.

A verseny keretei - a konkrét elméletet és alkalmazási gyakorlatot ötvöző prezentáció készítése, a jelentős díjazás, az elődöntőkre, országos döntőre épülő lebonyolítás - alapvetően nem változnak, de több újdonsággal, a versenyt izgalmasabbá tevő, szélesebb nyilvánosságot is eredményező ötletekkel készülünk.

Részletes szervezési, lebonyolítási információkat júniusban már küldünk.

Prof. Dr. Piskóti István