A PTE Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete számára különleges volt a november vége, mivel három különböző könyvmegjelenés is kapcsolódik az intézet egyes munkatársainak nevéhez. A kiadott művek egyrészt szakemberek számára jelentenek értékes ismeretanyagokat, másrész az oktatásban is kiválóan hasznosíthatók.

A három megjelent kötet az alábbi:

Törőcsik M. – Szűcs K. (2021): Fogyasztói magatartás. Mintázatok, trendek, alkalmazkodás. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN: 978 963 454 635 1

A kötet elérhetősége: https://mersz.hu/torocsik-szucs-fogyasztoi-magatartas

Csapó J. – Végi Sz. (szerk.) (2021): A globális, lokális és a glokális turizmus jelenlegi szerepe és jövője elméleti és gyakorlati megközelítésben. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézet, Pécs, 2021. 145 p. | ISBN: (print 978-963-429-840-3 | ISBN (pdf) 978-963-429-841-0

A kötet elérhetősége:

https://digitalia.lib.pte.hu/hu/pub/csapo-vegi-szerk-a-globalis-lokalis-es-a-glokalis-turizmus-pte-ktk-2021-5397

Gonda T. (szerk.) (2021): A vendéglátás időszerű kérdései. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézet, Pécs, 2021. 193 p. | ISBN: 978-963-429-827-4

A kötet elérhetősége:

https://pea.lib.pte.hu/bitstream/handle/pea/24899/gonda-tibor-szerk-a%20vendeglatas-idoszeru-kerdesei-PTE-KTK-2021.pdf?sequence=1&isAllowed=y