A 17. Országos Média Diákversenyre 3 fős egyetemi/fősikolai csapatok nevezhetnek, amelynek idei témája a Black Friday, az eMAG legütősebb akciójának médiakommunikációja. Az intézményenként maximum 8 pályázat küldhető be.

Két év után újra megrendezésre kerül az Országos Városmarketing Verseny. Nevezési határidő 2017. szeptember 29.

A verseny célja egy öko-innovatív és kereskedelmi potenciállal rendelkező élelmiszer létrehozása. Az esemény nyitott a magyar felsőoktatás valamennyi hallgatója számára, jelentkezni 2017. augusztus 31-ig lehet.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete újra meghirdeti majd augusztusban - közös lebonyolításban az EMOK-kal, s a társegyetemekkel - az immár hagyományos, nagyszabású versenyét, az 5. OVM-t.

Az Amerikai Marketing Szövetség által szervezett webináriumsorozat keretében számos érdekes és tudományos szempontból is hasznos témakör kerül feldolgozásra. A következő alkalom a nemzetközi márkák marketinggyakorlatát helyezi górcső alá a Globális digitális társalgás: Hogyan kezelik a nemzetközi márkák a vevői elkötelezettséget (The Global Digital Conversation: How international brands manage customer engagement) címmel.