Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén.

A Kreatív szervezésében kerül megrendezésre a Digital Media Best Practice 2015 verseny, amelynek célja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások díjazása.

2015.09.26-án rendezték meg a Kutatók éjszakáját, amely 2015-ben 10. évfordulóját ünnepelte. Az érdeklődők országszerte számos helyszínen és eseményen részt vehettek, amelyek között már kifejezetten marketinghez kötődő programok is megjelentek.

A Magyar Marketing Szövetség idén is meghirdeti az Országos KKV Marketing Díjat. A szervezők célja, hogy felhívják a figyelmet az egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, előtérbe helyezzék a szakmailag helyes gyakorlati példákat, és segítsék a tapasztalatcserét a KKV szektor szereplői között.

Az EMOK logó-tervezési pályázatot ír ki, az egyesületet képviselő logó megtervezésére. A pályázatra elsősorban olyan BA vagy MA képzésben részt vevő egyetemisták jelentkezését várjuk, akik tanulmányaikat design vagy tervezőgrafika területen végzik, de a verseny nyitott bárki előtt, aki felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatója. A verseny lehetőséget ad a legjobbaknak, hogy megismertessék nevüket a munkaerőpiacon, hiszen a legjobb eredményt elért hallgatók nevét közzétesszük az Egyesület honlapján, az első helyezettnek szakmai ajánlólevelet adunk ki, illetve munkáját és munkásságát megjelentetjük az EMOK honlapján.