Marien Anita „A lakosság területi identitástudatának magatartási megnyilvánulásai és marketingaspektusai” című értekezésének nyilvános védésére 2016. december 13-án kerül sor a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Piskóti István.

Józsa Tamás „A piaci orientáció összefüggései az önkormányzatok által nyújtott lakossági közüzemi szolgáltatások piaci környezetére nézve” című értekezésének nyilvános védésére 2016. december 12-én kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Deli-Gray Zsuzsa.

Szabó Dániel Róbert „A reklámzene mint marketingkommunikációs eszköz” című értekezésének nyilvános védésére 2016. szeptember 8-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.

Gáti Mirkó György „Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői – Különös tekintettel az online marketingtevékenységre” című értekezésének nyilvános védésére 2016. november 17-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bauer András.

ifj. Rekettye Gábor „The effects of global trends on the future of marketing communications — an international perspective” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 13-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.