- Részletek
Marien Anita „A lakosság területi identitástudatának magatartási megnyilvánulásai és marketingaspektusai” című értekezésének nyilvános védésére 2016. december 13-án kerül sor a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Piskóti István.
- Részletek
Józsa Tamás „A piaci orientáció összefüggései az önkormányzatok által nyújtott lakossági közüzemi szolgáltatások piaci környezetére nézve” című értekezésének nyilvános védésére 2016. december 12-én kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Deli-Gray Zsuzsa.
- Részletek
Szabó Dániel Róbert „A reklámzene mint marketingkommunikációs eszköz” című értekezésének nyilvános védésére 2016. szeptember 8-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.
- Részletek
Gáti Mirkó György „Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői – Különös tekintettel az online marketingtevékenységre” című értekezésének nyilvános védésére 2016. november 17-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bauer András.
- Részletek
ifj. Rekettye Gábor „The effects of global trends on the future of marketing communications — an international perspective” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 13-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.