Szabó Dániel Róbert „A reklámzene mint marketingkommunikációs eszköz” című értekezésének nyilvános védésére 2016. szeptember 8-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.

ifj. Rekettye Gábor „The effects of global trends on the future of marketing communications — an international perspective” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 13-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.

Szabó Sára „Egészségorientált táplálkozási szokások és a fogyasztói magatartás kapcsolata” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 6-án kerül sor a Kaposvári Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetői Szakály Zoltán és Szente Viktória.

Nagy Ákos András „Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 9-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Orosdy Béla.

Platz Petra „Az esszencia alkotói – A fogyasztói emlékek szerepe a vásárlási döntést megelőzően és a vásárlási döntésben” című értekezésének nyilvános védésére 2016. április 25-én kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Veres Zoltán.