A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a

2020. évi III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.

Szemkamerás kutatások – tudományos szafari

2020. január 17.

 

Az utóbbi években egyre több hazai marketingműhely alakult, ahol szemkamerával végeznek kutatásokat. Így a következő EMOK kutatási workshop a szemkamerás kutatásokban rejlő lehetőségeket és kihívásokat járja körül több tudományos műhely meghívásával.

A workshop során olyan kérdésekre keressük választ, mint pl. Milyen marketingterületeken alkalmazhatók a szemkamerás kutatások? Hogyan érdemes a szemkamerás kutatásokat megtervezni? Milyen módszertani kihívások elé állítja a kutatókat a szemkamerával való mérés? Hogyan lehet elemezni és interpretálni a szemkamerás méréseket?

A workshop első része rövid előadásokból áll, ahol a pécsi, debreceni és budapesti egyetemek kutatói fogják bemutatni a szemkamerás vizsgálataikat. A workshop második fázisában a résztvevők egy tudományos szafarin vehetnek részt, amely „szemkamera-simogatóból” és módszertani állomásokból áll. A körutazás végére minden résztvevő alaposabb ismereteket szerezhet a szemkamera mint kutatási eszköz alkalmazásáról.

2020. május 27-29.

Budapesti Corvinus Egyetem

http://emac-budapest2020.org/

Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre 2020-ban Budapesten kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének szervezésében, 2020. május 27-29. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Pécs, 2019. november 14.

 

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete 2019. november 14-én immár negyedik alkalommal rendezi a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium rendezvénysorozat következő eseményét az EFOP-3.6.1-16-2016-00004 projekt keretében. A szimpózium kiemelt témaköre: Értékváltozások, kultúraváltások a fogyasztásban. A bevezető előadást Csepeli György szociálpszichológus, az MTA doktora tartja „Az értékek átértékelése” címmel.

CHALLENGES IN PUBLIC, NON-PROFIT AND SOCIAL MARKETING

Győr, Hungary, July 3 – 5, 2019.