2020. május 27-29.

Budapesti Corvinus Egyetem

http://emac-budapest2020.org/

Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre 2020-ban Budapesten kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének szervezésében, 2020. május 27-29. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.

 

A konferencia meghirdetett témái:

Advertising & Marketing Communications

Business-To-Business Marketing & Supply Chain Management

Consumer Behavior

Digital Marketing & Social Media

Innovation Management & New Product Development

International Marketing & Marketing in Emerging Countries

Marketing Strategy & Theory

Methods, Modelling & Marketing Analytics

Pricing & Promotions

Product and Brand Management

Public Sector and Non-Profit Marketing

Relationship Marketing

Retailing & Omni-Channel Management

Sales Management and Personal Selling

Services Marketing

Social Responsibility & Ethics

Tourism Marketing

 

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. december 4. (15:00, CET Time)

 

A cikkeket a szerzők a következő linken keresztül tölthetik fel: http://emac-budapest2020.org/online-paper-submission-and-guideline/

A beküldött konferenciacikkek közül az elfogadott előadások és poszterek az EMAC bírálati standardjaira épülő, dupla vakbírálati rendszere (double blind review) alapján kerülnek kiválasztásra. Az elfogadási arány általában 50%-os. A cikkek feltöltése során a szerző maga dönthet, hogy a teljes cikk kerüljön-e be a konferencia-kiadványba (proceedings), vagy csak annak az absztraktja.

 

Az EMAC konferencia előtt közvetlenül (2020. május 24-26.) megrendezésre kerül az EMAC Doktori Kollokvium.

(A tanulmányok benyújtási határideje a Doktori Kollokvium esetén: 2020. január 20.)