TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, TALPRAÁLLÁS ÉS ÚJRAINDULÁS

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvés az alkalom szervezésével, hogy teret adjanak a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezik a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.

A KONFERENCIA DÁTUMA: 2021. november 5. 

Helyszíne: PTE Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)

Az immár negyedik alkalommal megrendezésre kerülő konferencia szekciói: 

1. Közösségek és hálózatok a turizmusban

2. Fogyasztói döntések a pandémia után

3. Üzleti döntések a pandémia után

4. A jövő turizmusa és vendéglátása

5. Válságok a turizmusban – vesztesek és nyertesek – reziliencia a desztinációkban

6. Új célcsoportok, új igények

7. Fenntartható és felelős turizmus

8. Bor- és gasztroturizmus

9. Helyi termékek, a lokalitás jelentősége

10. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)

Bövebb információ elérhető a konferencia honlapján.