2017-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az International Conference on Economics and Business Management - ICEBM 2017. A rendezvény célja, hogy a különböző tudományterületekről (pl. számvitel, üzleti információs rendszerek, közgazdaságtan, pénzügy, marketing és menedzsment) érkező kutatók számára lehetőséget biztosítson az eszmecserére az aktuális gazdasági problémákról (makro- és mikro- szinten egyaránt). 

On the occasion of the 650th anniversary of its foundation, Hungary’s first university the University of Pécs kindly invites you to the International Interdisciplinary Conference on Consumption - Experiences and Perspectives in Central European Context. The conference is organised by the University of Pécs Faculty of Business and Economics Institute of Marketing and Tourism, and will be held on 23-24 March, 2017 in the city of Pécs, Hungary.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a sikeresen lezajlott magyar nyelvű Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciák után nemzetközi, elsősorban közép-európai szereplőket is bevonva megszervezi a Nemzetközi Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciát (International Interdisciplinary Conference on Consumption).

Minden évben várjuk, hogy találkozzunk egymással, a marketing oktatásában, a kutatásban érintett kollégák. Erre idén is lesz lehetőség, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete rendezi a XXIII. EMOK Konferenciát.

Az Athens Institute for Education and Research (ATINER) idén 15. alkalommal szervezi meg éves marketing konferenciáját Athénban 2017. június 26-29 között. Az Intézet fő küldetése, hogy fórumot teremtsen a világ minden részéről Athénba érkező egyetemi oktatók és kutatók számára, amely során megvitathatják aktuális kutatási eredményeiket és a tudományterületük fejlődési lehetőségeit.