A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a sikeresen lezajlott magyar nyelvű Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciák után nemzetközi, elsősorban közép-európai szereplőket is bevonva megszervezi a Nemzetközi Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciát (International Interdisciplinary Conference on Consumption).

Az Athens Institute for Education and Research (ATINER) idén 15. alkalommal szervezi meg éves marketing konferenciáját Athénban 2017. június 26-29 között. Az Intézet fő küldetése, hogy fórumot teremtsen a világ minden részéről Athénba érkező egyetemi oktatók és kutatók számára, amely során megvitathatják aktuális kutatási eredményeiket és a tudományterületük fejlődési lehetőségeit.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017-es konferenciája Hollandiában, Groningenben kerül megrendezésre, május 23-26 között.A konferencia témája: "Leaving Footprints". A "lábnyomok" igazolják, hogy merre jártunk, utat biztosítva a követők számára is. A konferencia célja, hogy helyet biztosítson az ilyen úttörő jellegű kutatásoknak, amelyek aztán a marketing gyakorlat mellett a döntéshozókra és a társadalom egészére hatással lehetnek.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017 júniusában ismét konferenciát szervez Biennial International Conference on Business Market Management in Association with EMAC néven a Graz-i Egyetemen (Karl-Franzens-University of Graz), Ausztriában.

Az Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kara várja MSc hallgatók, PhD hallgatók, PhD fokozattal rendelkezők jelentkezését a 2016. november 25-én megrendezésre kerülő nemzetközi konferenciára, a FIKUSZ-ra (Fiatal Kutatók Szimpóziuma). Jelentkezni angol nyelű tanulmánnyal lehetséges.