2016. május 19-én kerül megrendezésre a II. Szolgáltatásmarketing Konferencia a Budapesti Corvinus Egyetemen. A konferencia központi témája a pénzügyi szolgáltatók marketingtevékenysége, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években.

"Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe" szól a Szarajevói Egyetemen megrendezésre kerülő 7. EMAC Regionális Konferencia alcíme. A konferencia központi témája az országok gazdaságainak egymástól való kölcsönös függése, a Kelet Nyugatra, valamint a Nyugat Keletre gyakorolt hatása és mindezek marketing vonatkozásai.

Az esemény napjaink értékesítéspolitikai változásait és trendjeit hivatott megvitatni. Középpontjában az átalakuló fogyasztási szokások és az értékesítés helyének legújabb platformjai állnak.

A módszertani fókuszú MDC konferencián a résztvevők dinamikus marketing modelleket és az ehhez kapcsolódó legújabb vizsgálati módszereket vitatják meg. 

A luxusiparon belül világviszonylatban vezetőnek számító LVMH (Louis Vuitton Moet Henessy) csoport és a Singapore Management University közös szervezésében megvalósuló esemény célja magas minőségű akadémiai kutatások támogatása az ázsiai luxuspiac megismerésének céljával.