A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megrendezésre a fogyasztásról szóló kutatások számbavételét és a tudományágak közötti párbeszéd fokozását célzó szimpózium.

A Magyar Marketing Szövetség 2015. november 12-én rendezi meg a 26. Országos Marketing Konferenciát, amely a marketing hősöket inspiráló előadásokkal várja az érdeklődőket. Az MMSZ a felsőoktatásban dolgozók számára kedvezményes részvételi lehetőséget hirdetett meg.

A Marketing Oktatók Klubja, egyesületünk előd szervezete a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működött sikerrel hosszú éveken át. Ennek a kapcsolatnak köszönhetően az idei, 26. Országos Marketing Konferencián, 2015. november 12-én a felsőoktatásban dolgozó oktató kollégák számára speciális kedvezményes részvételi díjat biztosít a Szövetség 24.000,- Ft +Áfa költségen.

A kedvezmény igénybe vétele érdekében kérjük, hogy a www.marketingkonferencia.hu oldalon a jelentkezés során az „egyéb kedvezmény megjegyzés:” ponthoz írják be a kedves kollégák, hogy „felsőoktatásban dolgozó marketing oktatói” kedvezményt igényelnek.

 

 

A konferenciáról bővebben a www.marketingkonferencia.hu honlapon lehet tájékozódni.

„NYÍLT INNOVÁCIÓ ÉS KÖZÖS ÉRTÉKALKOTÁS A FOGYASZTÓKKAL – KOMPLEX EGÉSZSÉGÉRTELMEZÉS AZ ÉLELMISZER-GAZDASÁGBAN”

Szervező: Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet és a Magyar Tudományos Akadémia, Debreceni Akadémiai Bizottság

A RENDEZVÉNY HELYSZÍNE: Debrecen, Kölcsey Központ

Mottó:

„A legnagyobb kockázat az, ha nem vállalsz semmilyen kockázatot. Egy gyorsan változó világban az egyetlen stratégia, ami biztosan sikertelen, az, ha soha nem kockáztatsz.” (Mark Elliot Zuckerberg)

A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA Gazdaság-és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága 2015. október 5-én szervezi a soron következő szakmai rendezvényét, a Business marketing workshopot. A rendezvényre az EMOK minden tagját és konferencia résztvevőjét szeretettel invitálja a Marketingtudományi Albizottság nevében Prof. Dr. Hetesi Erzsébet, az albizottság elnöke, Prof. Dr. Simon Judit, a munkabizottság elnöke és Prof. Dr. Piskóti István, az albizottság titkára.