"Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe" szól a Szarajevói Egyetemen megrendezésre kerülő 7. EMAC Regionális Konferencia alcíme. A konferencia központi témája az országok gazdaságainak egymástól való kölcsönös függése, a Kelet Nyugatra, valamint a Nyugat Keletre gyakorolt hatása és mindezek marketing vonatkozásai.

A módszertani fókuszú MDC konferencián a résztvevők dinamikus marketing modelleket és az ehhez kapcsolódó legújabb vizsgálati módszereket vitatják meg. 

A luxusiparon belül világviszonylatban vezetőnek számító LVMH (Louis Vuitton Moet Henessy) csoport és a Singapore Management University közös szervezésében megvalósuló esemény célja magas minőségű akadémiai kutatások támogatása az ázsiai luxuspiac megismerésének céljával.

Az esemény napjaink értékesítéspolitikai változásait és trendjeit hivatott megvitatni. Középpontjában az átalakuló fogyasztási szokások és az értékesítés helyének legújabb platformjai állnak.

A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.