Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága november 13-án konferenciát szervez „A digitalizáció és annak társadalmi - gazdasági hatásai” címmel a Magyar Tudomány Ünnepén. A konferencia témája és előadói gárdája egyaránt méltó a magyar tudományos élet gazdag hagyományaihoz.

2018. november 22-én már harmadik alkalommal rendezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a fogyasztás tudományos kutatásával foglalkozó rendezvénysorozatát III. Interdiszciplináris Fogyasztás Szimpóziumot „Értékek, életstílus, fogyasztás a generációk metszetében” címmel. Idén a rendezvényt Zeller Gyula alapító professzor emlékének ajánlják.

Idén is várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2019. évi EMOK konferencia szervezésére.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és az MTA Szegedi Területi Bizottság Gazdaságtudományi Szakbizottsága Oktatásmódszertani workshopot szervez „Oktatás 4.0 – új kihívások, innovatív módszertan, változó környezet avagy mitől lehet vonzó a kurzusunk a 2000 után született diákoknak?” címmel.

Dorsetben kerül megrendezésre a 17. Internation Association of Public and Nonprofit Marketing (IAPNM) konferencia 2018. szeptember 6 - 7. között. A bournemouth-i egyetem ad otthont a konferenciának, amely idén a “Vanilla, shock and entertainment - marketing in the era of emotions” címet viseli.