A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara alapításának 50 éves évfordulója alkalmából tudományos konferenciát rendez Változás, Újratervezés és Fejlődés címmel. A konferenciához kapcsolódóan rendezzük meg idén a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumot 2020. november 5-én, amire magyar és angol nyelvű előadásokat várunk az alábbi témakörökben.

  • Változások a fogyasztási mintázatokban
  • Változások a fogyasztás társadalmi megítélésében
  • Változások a fogyasztás megítélésében az egyes tudományterületeken
  • Változások a turisztikai fogyasztás megítélésében

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának vendéglátója 2020-ban a győri Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Marketing és Menedzsment Tanszéke volt. Bár idén személyes találkozásra nem volt lehetőség, több mint 100 érdeklődő kapcsolódott be az online konferencia programjaiba.

A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2019/20 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.