A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.

A doktori szeminárium a BCE Gazdálkodástudományi Doktori Iskolája Üzleti Kommunikáció szakspecializációja keretében kerül megrendezésre 2018. október 10-11-én, 9 és 16 óra között.

Az elmúlt évtizedekben sokat változott a marketing szakirodalom és folyamatosan jelentek meg új gondolatok a marketing fókuszát illetően. Kezdetben az értékesítést helyezték középpontba, majd később a marketing szakma egyre nagyobb figyelmet fordított a fogyasztói igényének kielégítésére és az élmények közvetítésére. Ezzel szemben – még ha korábban is használtuk a fogyasztó számára közvetített érték kifejezést –, az ismert nézőpontokat figyelembe véve az Értékteremtés 4.0 egy új szintre emeli a hazai marketing szakirodalmat.

Dr. Rekettye Gábor munkásságának és egyben persze a hazai marketing szakmának is komoly elismerés, hogy a londoni Transnational Press gondozásában megjelent, az árazást, mint új határterületet bemutató könyv egyik szerzője az MTA doktora, a Pécsi Tudományegyetem emeritus professzora, a Szegedi Tudományegyetem címzetes egyetemi tanára: Prof. Dr. Rekettye Gábor.

A két éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2017/18 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.