Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2018 I. negyedévében az Industrial Marketing Management és a Journal of Business Research című folyóiratokban.

Az Emerald kiadó publikációs lehetőségei marketing témában 2018 első negyedévére a Journal of Research in Interactive Marketing, az International Marketing Review, a Journal of Historical Research in Marketing és a Journal of Product & Brand Management című folyóiratokban.

A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.

A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.

Az Országos Tudományos Diákköri Konferencia (OTDK) Közgazdaságtudományi Szekciója a Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának szervezésében, 2017. április 6. és 8. között került lebonyolításra, Győrben a házigazda campusán.