Dr. Rekettye Gábor munkásságának és egyben persze a hazai marketing szakmának is komoly elismerés, hogy a londoni Transnational Press gondozásában megjelent, az árazást, mint új határterületet bemutató könyv egyik szerzője az MTA doktora, a Pécsi Tudományegyetem emeritus professzora, a Szegedi Tudományegyetem címzetes egyetemi tanára: Prof. Dr. Rekettye Gábor.

Az angol nyelven írt tankönyv nemcsak Magyarországon, hanem az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Japánban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az USA-ban is elérhető.
Napjaink gyorsan változó gazdasági körülményei között, a technológiai fejlődés, a telítődött piacok és a globális verseny időszakában a vállalati célok elérésének kiemelten fontos területévé vált az árazás kérdése. A könyv fejezetei számos esettanulmány, ábra és példa segítségével szemléltetve mutatják be az árak jelentőségét alakító, az árazásra ható nemzetközi trendek, gazdasági hajtóerők és az ezek által generált marketing kihívások mellett a vásárlók ár- érzékelését és észlelését befolyásoló tényezőket, az árak költségekkel és profittal való viszonyát, és természetesen a megfelelő ár kialakításának módszereit, stratégiai jelentőségű döntéseit, tippjeit, trükkjeit, mozgatórugóit.
Az egyetemi oktatásban és a gyakorló szakemberek munkája során is kiválóan használható könyvet John R. Schermenrhorn a következő szavakkal ajánlja:
„At a time when almost continuous change is disrupting nearly all industries and the internet is putting ever more power in the hands of the customer, a book that treats pricing with substance and foresight is a welcome addition to the market. – John R. Schermerhorn, Jr., O'Bleness Professor Emeritus, Ohio University, United States”
forrás: Lulu.com

Az ajánlót írta: Dr. Révész Balázs.