A doktori szeminárium a BCE Gazdálkodástudományi Doktori Iskolája Üzleti Kommunikáció szakspecializációja keretében kerül megrendezésre 2018. október 10-11-én, 9 és 16 óra között.

Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A szeminárium helye a Budapesti Corvinus Egyetem főépületének 311-es terme.

Regisztrálni itt lehet: https://goo.gl/forms/htQaWs67m1WVizXc2

A szeminárium programját itt lehet letölteni.

Az előadókról:

Jan Schumann a Müncheni Műszaki Egyetemen szerezte doktori fokozatát, ahol később assistant professzorként dolgozott. 2012 óta a Passaui Egyetem professzora, Lehrstuhls für Marketing und Innovation, valamint igazgatója a Passaui Egyetem Marketing and Business Research intézetének. Állandó pozíciója mellett vendégprofesszora több neves külföldi egyetemnek.

Kutatási területe az innovációval, az online alkalmazások kutatásával kapcsolatos, és ez kiválóan illeszkedik a tervezett doktori kurzus tematikájához. Különösen kiemelendő a nagy adatbázisokon végzett kutatási munkája, valamint az online kísérletek módszertani kutatása.

Ennek keretében részt vesz a Wharton Analytics kutatási programban, amely az egyik legjelentősebb nagy adatbázis kutatás.

Egyetemi pozícióján túl tagja a Journal of Service Research, Journal of Business Research és Thunderbird International Business Review folyóiratoknak Munkáira eddig több mint 2700 hivatkozás érkezett (Google Scholar) és h-indexe 17. Munkáit a marketing szakma legfontosabb folyóirataiban publikálta (Journal of Marketing, IJRM, Journal of Service Research, Journal of Retailing), valamint több könyv szerzője, többek között a Gabler kiadónál.

Sebastian Schubach a Passaui Egyetemen szerezte fokozatait és kutatási területe az online információkeresésre, a mobilmarketingre, valamint a fogyasztói utazások (customer journey) elemzésére terjed ki. Számos publikációja jelent meg többek között a Psychology & Marketing és más folyóiratokban.