5th International AR VR Conference 2019

München, Németország, 2019. június 12-14.

A konferencián több mint 100 nemzetközi előadó vesz részt a tudomány és az ipar oldaláról, akik a kiterjesztett és a virtuális valósággal kapcsolatos legújabb kutatásokat és eseteket mutatják be, ezen felül a konferencia előtt publikációs és XR workshopok is lesznek.

További információ a konferencia honlapján

 

MarkTech'19 - International Conference on Marketing and Technologies of 2019

Maia, Porto, Portugália, 2019. november 27-29.

A konferencia a kutatók és a szakemberek számára kíván platformot biztosítani arra, hogy bemutassák és megvitassák a marketinggel és a kapcsolódó technológiákkal kapcsolatos legújabb innovációkat, trendeket, eredményeket, tapasztalatokat és kihívásokat. A konferenciára a következő témákban várják a tanulmányokat:

  • Mesterséges intelligencia a marketingben
  • Virtuális és kiterjesztett valóság a marketingben
  • Üzleti intelligencia adatbázisok és marketing
  • Adatbányászat és Big Data
  • Webmarketing, e-kereskedelem és v-kereskedelem
  • Közösségi média és networking
  • Ominchannel és marketingkommunikáció
  • Marketing, geomarketing és IoT
  • Marketing automatizálás és belső logisztika
  • Gépi tanulás alkalmazása a marketingben
  • Vásárlói adatmenedzsment és CRM
  • Neuromarketing technológiák

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. július 8.

További információ a konferencia honlapján

 

Global Marketing Conference 2020

Szöul, Dél-Korea, 2020. július 9-12.

A konferencia témája: Híd Ázsia és a világ között: Új Marketing és menedzsment a digitálisan összekapcsolt világban.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 15.

További információ a konferencia honlapján

 

International Conference on IT, Communication and Technology for Better Life (ICT4BL)

Bangkok Ploenchit Sukhumvit, Bangkok, Thaiföld, 2019. július 17-18.

Témakörök (többek között): Információs rendszerek, turizmus kommunikáció, vizuális kommunikáció, digitális média, információtechnológia, kommunikációtechnológia, cyberkommunikáció, digitális reklámozás, digitális üzlet

Az összes elfogadott és előadott tanulmányt SCOPUS-ban indexált konferenciakiadványban jelentetik meg, kiválasztott tanulmányok pedig egy nemzetközi lapban.

Az absztrakt benyújtási határideje: 2019. június 27, a tanulmányok benyújtási határideje: 2019. július 2.

További információ a konferencia honlapján

 

52nd Academy of Marketing Conference

London, UK, 2019. július 2-4.

A konferencia témája: „ha unod a marketinget, az életet unod”. Sokak szerint a marketing a növekedés és a változás hajtóereje. Ennek ellenére, amikor a dolgok rosszra fordulnak, a marketingesek az elsők, akiket ezért okolnak. Néhány helyen a marketing szinte a kihasználást jelenti. A mi felelősségünk, hogy biztosítsuk, soha nem fáradunk bele annak a jónak a hirdetésébe, amit az őszinte marketing eredményezhet. Ez néha azt jelenti, hogy meg kell kérdőjelezni a szervezetben mások által hozott döntéseket.

További információ a konferencia honlapján

 

10th International Research Symposium in Service Management(IRSSM)

Dubai, 2019. október 6-9.

A konferencia témája: Szolgáltatásmenedzsment a negyedik ipari forradalom korában. Az esemény nem csupán konferencia, az IRSSM Research workshopon valló részvétel lehetőséget biztosít a fiatal kutatók számára, hogy szert tegyenek arra a tudásra és azokra a stratégiákra, melyek szükségesek a kutatásuk és publikációik minőségének emeléséhez.

Az absztraktok beadási határideje: 2019. június 5.

További információ a konferencia honlapján

 

International Symposium on Consumer Personality in Contemporary Contexts

(Academy of Marketing Consumer Psychology and Cross-Cultural Research SIG)

Thesszaloniki, Görögország, 2019. szeptember 13-14.

A szimpózium célja, hogy elősegítse a kutatók, akadémikusok és szakemberek találkozását a fogyasztói kutatások területén. A szimpózium témája a fogyasztói személyiség kortárs megközelítésben, és a Journal of Consumer Behaviour különszámához kapcsolódik (2020. február 15-ös beadási határidővel). A szimpózium résztvevői lehetőséget kapnak a „találkozás a szerkesztőkkel” szekción való részvételre, ahol előkelően rangsorolt lapok szerkesztői (pl. International Marketing Review, Journal of Consumer Behaviour stb.) adnak tanácsot a lapjaikban való publikáláshoz.

A szimpózium lehetséges elméleti és empirikus témái (többek között):

  • Az önazonosság, önkifejezés és önkép a fogyasztói magatartásban és a fogyasztásban
  • Változatosság, újdonság és szenzációkeresés különböző fogyasztóimagatartás-kontextusokban
  • A megismerés/érzelmek szerepe a fogyasztásban
    Az egyediség, megismerés és izgalom iránti igény szerepe a fogyasztói választásban és a márkafogyasztásban
  • Fogyasztói innovativitás és véleményvezetés
  • A személyiség, az önazonosság és önkép hatása a fogyasztói magatartásra az élménymarketing kontextusában
  • Új technológiai környezet (pl. közösségi média, mobilapplikációk) és azok interakciója a személyiséggel
  • A személyiségvonások jobb megértésének szerepe az egészség és a jólét viszonylatában
  • Személyiségvonások befolyása és az önképhez kapcsolódó megfontolások a hazai vs. külföldi termékek vásárlásánál

Az absztraktok benyújtási határideje: 2019. június 30.

További információ a konferencia honlapján

 

XXXI International Marketing Conference AEMARK 2019

Spanyolország, Cáceres, 2019. szeptember 11-13.

A konferencia kulcsfontosságú eleme a marketing területén tevékenykedő akadémikusok és szakemberek közti interakció elősegítése, amely segíti a szakmai és személyes kapcsolatok kialakulását, melyek közös projektek alapjait képezhetik. A doktori hallgatók számára lehetőség van az V Doctoral Colloquium-on való részvételre is.

További információ a konferencia honlapján.

 

Second International Tourism and Retail Management Conference 

Tianjin, Kína, 2019. október 27-28.

A konferencia témája: “Új kihívások és lehetőségek a turizmusban és a kiskereskedelmi szolgáltatásokban”. 2019-ben világszerte lassuló gazdasági növekedést tapasztalhatunk, amely komoly kihívásokat és rengeteg lehetőséget hoz a turizmus és a kiskereskedelem számára. A témák magukba foglalják a következőket:

  • Innováció és fejlesztés a turizmusban és a kiskereskedelmi menedzsmentben, működés és szolgáltatásnyújtás
  • A turizmus és a kiskereskedelmi menedzsment új kérdései
  • Co-creation és a kiskereskedelmi szolgáltatásélmény fokozása
  • Bevételmenedzsment, a kiskereskedelmi szolgáltatások gazdaságossága és stratégiai árazása a turizmus kontextusában
  • Marketing, márkaépítés és a turizmushoz kapcsolódó kiskereskedelmi szolgáltatások nyújtása
  • Emberierőforrás-menedzsment és munkaerő-gazdaságossági kérdések
  • Oktatás és képzés a kiskereskedelemben és a turizmusban
  • A technológia, a közösségi média és a kommunikációs innovációk használata
  • Vállalatirányítás, érintettekhez és közösségekhez kapcsolódó kérdések
  • Turizmusban működő kiskereskedelmi szolgáltató szervezetek társadalmi felelősségvállalása
  • Vállalkozóiság a turizmusmarketingben
  • Vezetési kérdések és etika a turizmus területén működő kiskereskedelmi szervezeteknél
  • A növekedés és a franchise kihívásai
  • Szolgáltatásminőség, vevőelégedettség a turizmus területén működő kiskereskedelmi szervezeteknél
  • Nem hagyományos turizmus

További információk a konferencia honlapján

 

12th International Conference on "Marketing - from information to decision"

Kolozsvár, Románia, 2019. október 25-26.

A konferencia célja, hogy elősegítse a tudásmegosztást a marketing vagy marketinghez kapcsolódó kutatási területeken, hogy a felsőoktatási intézmények és az üzleti szféra képviselőit összehozza, és hogy ösztönző környezetet biztosítson a tudásbővítéshez és a tapasztalatmegosztáshoz. A szekciók a következők lesznek: stratégiai marketing, fogyasztói magatartás, digitális marketing, turizmusmarketing, kiskereskedelmi marketing.

Az előadott tanulmányok a Marketing - from information to decision journal (MID journal) című lapban jelennek meg.

Az absztraktok beadási határideje: 2019. szeptember 8.

További információk a konferencia honlapján.

 

8th International Conference on Social Responsibility, Ethics and Sustainable Business (ICSR 2019)

Braga, Portugália, 2019. október 24-25.

A konferencia témája: Vállalati társadalmi felelősségvállalás, fenntarthatóság és piacok.

A lehetséges témakörök (többek között):

  • Piaci növekedés vagy visszaesés és fenntarthatóság
  • Megjelenő „felelős” piacok (organikus élelmiszerek, slow fashion, fenntartható márkák stb.)
  • A társadalmi vállalkozások megjelenése
  • Vállalati felelősség és piaci koncepciók
  • A vállalati felelősségvállalás elveinek integrálása a marketingstratégiákba
  • A vállalati felelősségvállalásból származó piaci előnyök
  • Vállalati felelősség és hírnév
  • Ügymarketing
  • A fogyasztók válasza a vállalati felelősségvállalásra, és ezek hogyan alakítják a piacokat
  • Hogyan alkalmazzák a marketing gyakorló szakemberek a vállalati felelősségvállaláshoz vagy fenntarthatósághoz kapcsolódó ismereteket a vállalataiknál
  • A CSR tanítása
  • Fenntarthatóság és oktatás

Az absztraktok benyújtási határideje: 2019. június 15.

További információk a konferencia honlapján

 

8th Consumer Neuroscience Satellite Symposium of the Annual Conference of the Society for Neuroeconomics

Dublin, Írország, 2019. október 3.

A szimpózium célja, hogy az üzleti kutatás és az idegtudomány metszéspontjába állítsa a jelenlegi tudást, ötletekkel szolgáljon a jövőbeli kutatások számára, és a téma iránt érdeklődő kutatók számára lehetővé tegye a találkozást és az eszmecserét.

A prezentációk benyújtási határideje: 2019. július 8.

A poszterek benyújtási határideje: 2019. augusztus 23.

További információ elérhető a konferencia honlapján.

 

10th International Research Meeting in Business and Management

Nizza, Franciaország, 2019. július 8-10.

A konferencia remek lehetőséget nyújt az akadémikusok, a doktori hallgatók és a gyakorlati szakemberek számára, hogy találkozzanak, bemutassák új kutatási eredményeiket, és megvitassák a legkülönfélébb menedzsment területek (pl. marketing) aktuális és kihívást jelentő kérdéseit. Az egyik speciális szekció témája: márkák és etika.

További információ elérhető a konferencia honlapján

 

14th JOURNEE DE RECHERCHE EN MARKETING HORLOGER 
(14th Research Symposium in Watchmaking Marketing)

Neuchatel, Svájc, 2019. december 4.

A konferencia témája: Direct to consumer: Conquering the customer king

A konferencia célja, hogy a fogyasztók órákhoz kapcsolódó termékekhez fűződő viszonyának fejlődését feldolgozó kutatásokat bemutassa, a z elosztás, a kommunikáció és a végső fogyasztóval való kapcsolat menedzselésének területén. Elsősorban a kutatók és a szakemberek eredeti kutatásait és esettanulmányait célozza, az óramárkák és azok vevői (disztribútorok, ügynökök, végső fogyasztók) közti új direkt kapcsolódási pontokról és kapcsolatokról. A konferenciára oktatókat-kutatókat, hallgatókat és gyakorlati szakembereket is várnak. Néhány lehetséges téma:

  • B2C-ből D2C-be
  • A „Point of Sales"-től a "Touch Points"-ig: találkozási pontok a termékkel és a márkával
  • Az elosztás és értékesítés digitalizációja
  • Új kapcsolatfelvételi csatornák és direkt elosztás
  • Hogyan igazítsuk a direkt elosztást a különböző piacokhoz?
  • Az egymárkás és sokmárkás disztribúció fejlődése
  • Az új nagykövetek és influencerek hatása
  • A multi-, omni- és cross-channel értékesítés és kommunikáció új formái
  • Az új média hatása (kiterjesztett és virtuális valóság stb.)
  • Hogyan lehet optimalizálni a végső fogyasztó elérésének különböző módjait: érzékszervi, pszichológiai, érzelmi, kapcsolati, személyes, esemény, digitális, virtuális valóság…

Az absztraktok benyújtási határideje: 2019. június 28.

További információ elérhető a konferencia honlapján

 

2019 Journal of Product Innovation Management (JPIM) Research Forum

Hilton Bonnet Creek, Orlando (FL) USA, 2019. november 2-3.

A konferencia tanulmányokat és posztereket vár minden területről, mindenféle módszertani megközelítéssel, az újtermék-fejlesztés és innovációmenedzsment témájában. Az esemény lehetőséget biztosít a kapcsolatépítésre a kutatók, a gyakorló szakemberek és a folyóirat szerkesztőbizottsága között. A lehetséges témák (többek között):

  • Új termék, szolgáltatás és folyamat tervezése, fejlesztése és menedzsmentje
  • Bomlasztó dizájnok, üzleti modellek és vállalkozóiság
  • Új technológiák és innováció, pl. big data és MI, blockchain, génterápia, humanoid robotika stb.
  • Nyílt innováció és innovációs ökoszisztémák
  • Felelős, etikus és társadalmi innováció
  • Női innovátorok
  • Az innováció és egyéb diszciplínák (stratégia, szervezet, pénzügy, termelésmenedzsment és tehetséggondozás) közötti interfész
  • Iparág-specifikus innovációs tanulmányok (pl. innováció az egészségügyben, az oktatásban, az energia- és egyéb iparágakban)
  • Egyéb, innovációhoz kapcsolódó témák

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. június 15.

További információ a konferencia honlapján.  

 

2019 China India Insights Conference 

MIT, Cambridge, USA, 2019. szeptember 20-21.

A konferencia különböző diszciplínák akadémiai szférája és gyakorlati szakembereinek fórumaként szolgál, hogy a Kínához és Indiához kapcsolódó, fogyasztói és vállalati magatartás témájában született legjobb kutatásokat megosszák egymással. Egyéb feltörekvő piacok szintén a konferencia témáját alkothatják.

További információ a konferencia honlapján

 

18th Cross Cultural Research Conference

Santo Domingo, Dominikai Köztársaság, 2019. december 8-11.

A konferencia a kultúraközi kutatásra fókuszál, a köz- vagy a magánszféra bármely üzleti vagy menedzsment aspektusából. Egyéb területek kutatóit is szívesen várják, úgymint pszichológusokat, szociológusokat, antropológusokat, közgazdászokat és kommunikációs szakembereket, akik a kultúraközi kutatás tudásbázisához hozzájárulhatnak.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. augusztus 15.

További információ a konferencia honlapján.

 

International Trends and Issues Communication & Media Conference "ITICAM"

Prága, Csehország, 2019. július 3-5.

A konferencia fő célja, hogy egy nemzetközi platformot biztosítson, ahol a kommunikáció és média legújabb trendjeit bemutathatják és megvitathatják a résztvevők egy barátságos környezetben, azzal a céllal, hogy egymástól tanuljanak. Mind tanulmányokat, mind posztereket várnak, melyek valamilyen új kutatást vagy elméleti hozzájárulást jelentenek a témához.

További információ a konferencia honlapján.