2020 Annual Conference of Association of Marketing Theory and Practice

Sandestin, FL, USA, 2020. március 19-21.

A nemzetközi akadémiai konferencia az akadémiai elmélet és a valós marketing összekapcsolását célozza. A konferencián egyetemi oktatók, hallgatók és gyakorló szakemberek oszthatják meg egymással ötleteiket, kutatási együttműködéseket és jövőbeli projektekhez partneri kapcsolatokat építhetnek ki. A konferencia témái: Kultúraközi marketing és vállalkozás / kisvállalati marketing, A marketing oktatása / az üzleti iskolák dinamikus környezete, Marketingmenedzsment / stratégia / márkázás, Marketingkutatás, demográfia, fogyasztói magatartás, Professzionális eladás és eladásmenedzsment, Promóció / kiskereskedelem, Szolgáltatásmarketing / nonprofit marketing / etika, Közösségi média / internet / mobil / direkt marketing, Sportmarketing, Ellátásilánc-menedzsment / nemzetközi marketing / B2B marketing.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 25.

További információ a konferencia honlapján.

 

Global Hospitality and Tourism Conference on Experiential Management and Marketing (GHTC-2020)

Shillong, India, 2020. március 18-20.

A konferenciára elméleti, empirikus és módszertani kutatásokat várnak, amelyek a fenntartható turizmus és vendéglátási marketing elméleti, módszertani és gyakorlati aspektusait vizsgálja. A lehetséges témák (többek között):

  • A turizmusélmény konceptualizálása
  • A szolgáltatásdizájn, a szolgáltatás helyének és a turizmusélmény menedzselése
  • A turizmusélmény kognitív, emocionális, érzékszervi, társadalmi és transzformációs dimenziói
  • Nyílt innováció, co-creation, vásárlói bevonódás az élménytervezésben
  • Gasztroturizmus-élmények mint turizmustermékek
  • A fogyasztói magatartás és az élménymarketing trendjei
  • Fenntartható desztinációfejlesztés
  • Emlékezetes turizmusélmények
  • Turizmus/vendéglátás-élménymarketing fenntartható módon
  • A technológiai kérdések környezeti, társadalmi, kulturális és gazdasági hatásai
  • A turizmus/vendéglátás-élménymarketing jövőbeli trendjei
  • A turizmus/vendéglátásmarketing etikai kérdései
  • Kultúraturizmus, kulturális örökség és társadalmi dinamikák
  • Kutatás és innováció a turizmus/vendéglátásmarketingben
  • A fogyasztói élmény a többcsatornás döntéshozatalban
  • Az ICT, a közösségi média, a virtuális valóság és a kiterjesztett valóság hatása az élménydizájnra és -fogyasztásra

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 15.

További információ a konferencia honlapján. 

 

Global Marketing Conference 2020

Szöul, Dél-Korea, 2020. július 9-12.

A konferencia témája: Híd Ázsia és a világ között: Új Marketing és menedzsment a digitálisan összekapcsolt világban.
A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 15.

További információ a konferencia honlapján

 

Frontiers in Service Conference 2020 - “How technology is creating value for the service and retail industry”

Babson Park, Massachusetts, USA, 2020. június 25-28.

A konferencia számos témát fog érinteni, többek között a szolgáltatásmarketinget, szolgáltatásmenedzsmentet, szolgáltatásstratégiát, szolgáltatástervezést, szolgáltatástudományt, szolgáltatás IT-t, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó MI-t és robotikát.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 30.

További információ a konferencia honlapján

 

Academy of International Business: U.S. West Chapter - 2020 Annual Conference: “Migration and International Business: Theory and Practice”

San Diego, California, USA, 2020. február 27-29.

A szervezők elméleti, empirikus tanulmányokat, oktatási esettanulmányokat is várnak, melyek elősegítik a konferencia témájának és általánosságban a nemzetközi üzlet megértését.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 1.

További információ a konferencia honlapján

 

39th Annual Association for Marketing & Healthcare Research - AMHCR 2020

Jackson Hole, WY, USA, 2020. február 27 – március 2.

A konferencia célja, hogy egy interdiszciplináris, nemzetközi fórumot nyújtson a kutatók és a gyakorlati szakemberek számára, akik érdeklődnek a marketing, a menedzsment és az egészségügyi kutatások iránt, hogy találkozzanak és kutatásaikat, ötleteiket és tapasztalataikat megosszák egymással. A konferenciára a témák széles köréből várnak tanulmányokat, úgymint: egészségügy, egészségügyi szolgáltatások és speciális populációkhoz kapcsolódó témák (pl. időskorúak, felnőttek, etnikai csoportok), egészségkommunikáció (reklám, oktatás, betegségmegelőzés, egészségfejlesztés), környezetvédelmi kérdések, közpolitika, fenntarthatóság, családi vállalkozások tulajdonlási és működtetési kérdései (egészségügyi költségek, egészségügyi ellátás a munkavállalók számára, jogi kérdések), üzleti etika, valamint speciális helyi egészségügyi ellátási kérdések, innovációk és kihívások.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. december 6.

További információ a konferencia honlapján

 

19th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies (ECRM 2020)

Aveiro, Portugália, 2020. június 18-19.

A konferenciára olyan tanulmányokat várnak, melyek központi témája a kutatásmódszertan. Akadémiai kutatásokat, esettanulmányokat, munkaközi posztereket, a fő témához kapcsolódó PhD kutatásokat, kerekasztalbeszélgetés-témákat, nem akadémiai tanulmányokat, termékbemutatókat egyaránt várnak. A legjobb PhD tanulmány és a legjobb poszter díjazásban részesül. A tanulmányok konferenciakiadványban jelennek meg, illetve az előadott tanulmányok továbbfejlesztve megjelentetésre kerülhetnek az Electronic Journal of Business Research Methods c. folyóiratban.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 27.

További információ a konferencia honlapján

 

2020 American Collegiate Retailing Association (ACRA) Conference

New Orleans, LA, USA, 2020. március 25-27.

Tervezett témakörök: karrierfejlesztés, kiskereskedelmi oktatás és pedagógia, fogyasztói/vásárlói pszichológia és viselkedés, etika, vállalati társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság, helyi és globális kiskereskedelem és vállalkozás, többcsatornás kiskereskedelem és közösségi média. A konferencián a legjobb tanulmányt, a legjobb pedagógiai tanulmányt, és a legjobb hallgatói tanulmányt díjazzák, illetve lehetőséget biztosíthatnak a tanulmány megjelenésére az International Journal of Retail Distribution and Management c. folyóiratban.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 15.

További információ a konferencia honlapján

 

Marketing Educators' Association 44th Annual Conference 2020

Seattle, Washington, USA, 2020. április 2-4.

A konferencia a marketing oktatásához közvetlenül kapcsolódó témákra fókuszál – jelenlegi marketingtrendek (pl. digitális marketingtanúsítványok, közösségimédia-analitikák, marketingadat-analitikák, virtuális valóság a marketingben, tanulási stílusok fejlesztése, alumni-kapcsolatok és adománygyűjtési tevékenységek, intézmények s központok fejlesztése, érdeklődési/tanácsadói csoportok), csakúgy, mint általános marketingoktatási és oktatófejlesztési kérdések. Egy kiemelkedő minőségű tanulmány lehetőséget kap a Journal of Marketing Education c. folyóiratban való megjelenésre.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. december 1.

További információ a konferencia honlapján

 

AMS2020: 48th Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference - From Micro to Macro: Dealing with Uncertainties in the Global Marketplace

Coral Gables, FL, USA, 2020. május 20-22.

A globális piac tele van az új technológiák és átütő erejű innovációk által keltett bizonytalansággal. A konferencia néhány hívószava ezekhez kapcsolódóan: mesterséges intelligencia, gépi tanulás, felhőrendszerek, robotikán alapuló automatizálás, kiterjesztett valóság, sharing economy. Ezen innovációk alapvetően befolyásolják a fogyasztói élményt. Hogyan egyensúlyoznak a vállalatok a részvényesi érték és a fenntartható társadalmi jólét között? E kihívást jelentő piaci átalakulásokkal merre tartunk? E mikro- és makrotémákban várnak tanulmányokat a konferenciára. A legjobb tanulmányokat többféle díjjal is elismerik (legjobb konferenciatanulmány, hallgatói kutatás, legjobb marketingkutatási tanulmány, legjobb szolgáltatási/kiskereskedelmi tanulmány, legjobb disszertáció).

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 15.

További információ a konferencia honlapján.  

 

AMSWMC23: 2020 23rd Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress - Discovery with Social Impact

Brisbane, Australia, 2020. július 14-17.

A konferencia platformot kínál a marketingtudósoknak, hogy munkájukat a „felelős” vagy „felvilágosult” marketing szemüvegén keresztül szemléljék, mely figyelembe veszi a terület lehetséges társadalmi és környezeti hatásait. Ez a lehetőleg új elméleti felfedezésekbemutatását jelenti, amelyek a jelenlegi sokrétű globális kihívásokra adott hatékonyabb és hatásosabb vállalati válaszokhoz vezetnek.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 22.

További információ a konferencia honlapján

 

5th WORKSHOP IN MANAGEMENT SCIENCE

Puerto Varas, Chile, 2020. január 2-4.

A konferencia célja, hogy összehozza a menedzsmenttudomány tágabb területe – beleértve a marketinget, termelésmenedzsmentet, döntéstudományokat és kapcsolódó területeket – iránt érdeklődő kutatókat.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. szeptember 22.

További információ a konferencia honlapján

 

ICAMA 2020 SEOUL: International Conference of Asian Marketing Associations - Expanding the boundary of marketing research beyond Asia

Szöul, Dél-Korea, 2020. március 6.

A konferencia előadóinak lehetősége lesz tanulmányuk benyújtására több SSCI folyóirathoz (Journal of Retailing and Consumer Services, Cornell Hospitality Quarterly, Asian Business & Management, Internet Research, Asian Marketing Journal).

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 4. (JRCS, CHQ) és december 4. (ABM, IR, AMJ)

További információ a konferencia honlapján

 

19th International Marketing Trends Conference

Párizs, Franciaország, 2020. január 16-18.

A konferencia több mint 500 előadójával és résztvevőjével több mint 50 országból egyedülálló lehetőséget kínál a vezető gazdasági szakemberek, a legkiválóbb akadémikusok, oktatók, kutatók és PhD-hallgatók találkozására. A konferencián számos esemény, díj és publikációs lehetőség elérhető, többek között: Nemzetközi Marketing Trendek Kongresszus, Marketing Stratégiai Fórum, Egészségügyi Stratégiai Fórum, Doktori Kollokvium, Poszterszekció, Nemzetközi Marketing Trendek Díj, Elyette Roux Professzor Legjobb Luxusmenedzsment Disszertáció Díj, Legjobb Disszertáció Díj, Legjobb Tanulmány Díj, publikációs lehetőség a Marketing Trends Journal-ban.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 15.

További információ a konferencia honlapján

 

American Academy of Advertising

San Diego, USA, 2020. március 26-29.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 1.

A konferencia két kategóriában várja az előadásokat: Competitive Research Papers, melyek a reklámozás bármely aspekutusával kapcsoatosak, illetve Special Tipocs Sessions, melyek a reklámozás tanításával, gyakorlatával kapcsolatos gyakorlati témákat érintik (pl. jelenlegi gyakorlat kérdései, kreatív témák és/vagy pedagógiai kérdések).

További információ a konferenciafelhívásban.

 

Brand Camp 5: “CLIMBING THE PEAKS OF BRANDING”

Obergurgl, Ausztria, 2020. március 12-14.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 1.

A konferencia résztvevői egy-egy kutatási projektet vagy inspiráló ötletet prezentálnak, vitatnak meg, fejlesztenek tovább workshop-szerű megközelítésben. Két típusú előadásra lehet jelentkezni: Brand Camp Talk (competitive paper discussion format), Brand Camp Spotlight (roundpaper discussion format).

További információ a konferencia honlapján.

 

Fourth Monaco Symposium on Luxury

Monaco, 2020. április 8-10.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 24.

A konferencia célja, hogy a luxusmarketing területén tevékenykedő, különböző diszciplínák nemzetközi művelőit és a vezető gyakorlati szakembereket közelebb hozza egymáshoz. Ezért a formális program mind akadémiai szekciókat magába foglal akadémiai kutatásokkal, mind pedig egy üzleti orientációjú szekciót, mely az akadémiai szféra képviselőin túl tanácsadók és üzletemberek számára is nyitott lesz.

További információ a konferenciafelhívásban.

 

International Conference on Hospitality and Tourism – ICHTOUR

Guimarães, Portugal, 2020. február 19-21.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 24.

A konferencia többek között a következő témakörökben várja a tanulmányokat: AI in hospitality, tourism, marketing and management; Consumer behaviour, collaborative consumption, co-creation, decision making, experience and satisfaction; EI in hospitality, tourism, marketing and management; Gambling tourism; BI in hospitality, tourism, marketing and management; Sustainable tourism; Digitalisation in hospitality, tourism, marketing and management; Community-based tourism; Social media, emerging technologies in hospitality, tourism, marketing and management; Future trends in hospitality and tourism; Emerging research methods and methodologies; Human resources management and strategic leadership development; Smart cities, mobile technologies, machine learning, big-data analytics; Tourism education and training; Digital Economies; Service excellence and service quality. 

További információ a konferencia honlapján

 

Interactive Marketing Research Conference and special issue J Interactive Mar

London, Nagy-Britannia, 2020. március 27-28.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 21.

A konferencia témája: Az interaktív marketing nem szándékolt hatásainak vizsgálata. A témában született tanulmányok bekerülhetnek a Journal of Interactive Marketing különszámába is, a benyújtás 2020. április 15. és július 15. között lehetséges.

További információ a konferencia honlapján.

 

Society for Consumer Psychology 2020

Huntington Beach, Kalifornia, USA, 2020. március 5-7.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. augusztus 30.

A konferencián háromféle tanulmány benyújtása lehetséges: tanulmány a szimpóziumra/speciális szekcióba, egyéni tanulmány, working paper. A konferencián lehetőség lesz részt venni egy doktori szimpóziumon és egy kutatási készségeket fejlesztő workshopon is.

További információ a konferencia honlapján.

 

Bringing Institutional Theory to Marketing

London, UK, 2020. június 22-23.

A konferencia legjobb tanulmányai a Journal of Business Research különszámában fognak megjelenni (https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.06.042).

A konferencia témakörei többek között:

  • Hogyan jelennek meg fogyasztási gyakorlatok
  • Hogyan maradnak fenn a fogyasztási gyakorlatok
  • Hogyan erodálódnak a fogyasztási gyakorlatok
  • Hogyan jelennek meg a törvénytelen fogyasztási gyakorlatok? Miért válik néhány törvénytelen fogyasztási gyakorlat törvényessé, míg mások miért tűnnek el?
  • A fogyasztók és az ügynökök szerepe a fogyasztási gyakorlatok alakításában makroszinten
  • A vállalat-fogyasztó párosa mellett milyen szerepe van az érintetteknek a fogyasztási gyakorlatok legitimálásában és delegitimálásában

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. március 7.

További információ a konferencia honlapján

 

Artificial Intelligence and Robotics in Service Interactions

Zaragoza, Spanyolország, 2020. április 2-3.

A nemzetközi konferencia a mesterséges intelligencia és egyéb új technológiák alkalmazására és hatásaira fókuszál, melyek az ún. Ipar 4.0 részét képezik. A konferencia célja, hogy ezen új technológiák használatának jelenlegi megértését elmélyítse és szélesítse, mindenféle termék és szolgáltatás (pl. turizmus, egészségügy, oktatás, bank stb.) előállításában az értékteremtésre, a kapcsolati eredményekre (elégedettség, lojalitás, profitabilitás stb.), a vásárlói észlelésre (pl. bizalom) és aggodalmakra (adatvédelem, adatbiztonság stb.), az etikai kérdésekre és egyéb kapcsolódó témákra koncentrálva. Publikációs lehetőségek: az International Journal of Contemporary Hospitality Management “Artificial Intelligence in Hospitality and Tourism” c. különszámában, a Spanish Journal of Marketing-ESIC "New Consumer Responses to New Technology Applications" különszámában. Elméleti vagy empirikus tanulmányokat (kvantitatív vagy kvalitatív elemzés), bővített absztraktokat, folyamatban lévő kutatási beszámolókat is várnak. A legjobb tanulmányok díjban részesülnek fiatal és szenior kutató kategóriában.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 15.

További információ a konferencia honlapján

 

Growing business in emerging markets: Challenges and drivers for success

Ljubljana, Szlovénia, 2020. június 2-3.

A konferencia lehetőséget biztosít a párbeszédre, kapcsolatépítésre és együttműködésre a fejlett és fejlődő országból érkező résztvevők között. A plenáris előadások érdekes betekintést nyújtanak a marketing és a kapcsolódó menedzsment kérdésekbe és kihívásokba a feltörekvő piacokon. Bővített absztraktokat és teljes hosszúságú tanulmányokat várnak a marketing különböző területeiről. Az elfogadott munkák ISBN-számmal ellátott konferenciakötetben jelennek meg, a kiválasztott tanulmányok továbbá a konferenciát támogató lapokban jelenhetnek meg.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 15.

További információ a konferencia honlapján

 

The Eighth Subsistence Marketplaces Conference: Symbiotic Academic-Social Enterprise in Subsistence Marketplaces

Los Angeles, USA, 2020. május 30 – június 1.

A konferenciára többek között a következő témákban várnak tanulmányokat:

  • Önellátó fogyasztó-vállalkozó: Fogyasztói magatartás az önellátó piacokon, A szűkösség aspektusai az önellátó piacokon, Vállalkozóiság és/vagy kreativitás az önellátó piacokon.
  • Társadalmi igazságosság és jólét: Az önellátás alanyi jogi területei (pl. víz, higiénia, energia, élelem, lakhatás), Egészség, jólét és igazság az önellátó piacokon, A fogyasztók által tapasztalt változó hatalmi dinamikák a szektorközi és/vagy nemi, osztály-, etnikum/faji, nyelvi, fizikai képesség- és nemzetiségi alapú elnyomásban, Az önellátó fogyasztókat, eladókat érintő környezeti kérdések, beleértve az éghajlatváltozás, háború és erőszak aspektusait, A környezeti igazságosság kérdései az önellátó piacokon, A fogyasztók jólétét javító és rontó gyakorlatok, úgymint a technológiai fejlődés, a gazdasági, társadalmi és személyes fejlesztési programok.
  • Marketingrendszerek és -elemek: A marketingrendszerek megjelenése, Fenntartható termékdizájn az önellátó piacok számára, Új termékek és szolgáltatások feltalálása, újra feltalálása az önellátó piacok számára, Ellátásilánc- és disztribúciós kihívások és lehetőségek, Marketingkommunikáció és oktatás.
  • Szervezeti modellek/gyakorlatok: Szervezettervezés és –újratervezés az önellátó piacokon való működéshez, Az üzleti innovációk együttműködésen alapuló modelljei, Fenntartható üzleti gyakorlatok az önellátó piacokon.
  • Társadalmi innovációk: A fogyasztók viszonya a társadalmi innovációkhoz, A társadalmi és üzleti missziók összeolvadása társadalmi innovációkon keresztül, Üzleti gyakorlatok alkalmazása nonprofit szervezetekben társadalmi innováció kifejlesztésére, Társadalmi innovációs szövetségek és partnerségek NGO-k, kormányok és üzleti szervezete között.
  • Politika: Alulról felfelé irányuló és piaci alapú fejlesztési politikák, A Fenntartható Fejlődés Céljai.
  • Oktatás: Pedagógiai fejlesztések az önellátó piacokon, mint például a gazdasági és pénzügyi aspektusok (pl. pénzügyi kultúra), A kutatás és az oktatás szinergiái az önellátó piacokkal kapcsolatban, Az oktatás és a társadalmi vállalkozás közti szinergiák az önellátó piacokon.
  • Kutatás: A kutatás és a gyakorlat közti szinergiák az önellátó piacokon, Innovatív kutatási módszerek.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 15.

További információ a konferencia honlapján

 

International Food Marketing Research Symposium

San Antonio, Texas, USA, 2020. június 17-18.

A szimpózium célja, hogy egy dedikált, rendszeres fórumot biztosítson az élelmiszermarketing kutatói számára, hogy különböző fázisban lévő kutatásaikat bemutassák az élelmiszermarketing fejlődését elősegítendő. A szimpózium multidiszciplináris kutatásokat vár kvantitatív és kvalitatív módszertannal, marketing és menedzsment perspektívából, és a teljes élelmiszermarketing folyamatból.

A konferencia a következő témákat érinti: fogyasztói magatartás, marketingstratégia, kiskereskedelem/privát márkák, termékfejlesztés/innováció, reklám/promóció, árazás, technológia/e-kereskedelem, agribusiness és marketing, egészség/táplálkozás/organikus, csatornák/ellátási lánc, globális kérdések/perspektíva, fenntarthatóság/etika.

A konferenciakötetben bővített absztraktok jelennek meg, melyek közül a legjobb absztrakt díjat is kap, illetve külön jutalmazzák a legjobb hallgatói munkát. A legjobb cikkek megjelenést kapnak a következő lapokban: Journal of Food Products Marketing, Journal of International Food and Agribusiness Marketing, Economia Agro-Alimentare / Food Economy.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. április 15.

További információ a szervező honlapján.

 

34th Annual ISoF Franchise Conference 2020

Noosa Heads, Ausztrália, 2020. május 18-20.

A konferenciára tanulmányokat és oktatási esettanulmányokat várnak minden diszciplína területéről, amennyiben a tárgyuk a franchise. A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 20.

További információ a konferencia honlapján

 

Research on National Brand & Private Label Marketing – International Conference

Barcelona, Spanyolország, 2020. június 17-19.

A konferenciatanulmányok egy tanulmánykötetben kerülnek publikálásra (“Advances in National Brand and Private Label Marketing. Seventh International Conference, 2020”) a Springer Kiadó gondozásában. A kiválasztott tanulmányok a Journal of Retailing and Consumer Services (Elsevier) különszekciójában fognak megjelenni.

A konferencia fő témája: Alkalmazkodás az új valósághoz: Gyártó-kiskereskedő kapcsolatok a digitális korban. A konferenciára ebben a témában várnak tanulmányokat, de a kiskereskedelemhez kapcsolódó privát márka és/vagy gyártói márka bármely kérdéseit szívesen látják.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 10.

További információ a konferencia honlapján

 

Digital Marketing & eCommerce Conference

Barcelona, Spanyolország, 2020. június 25-27.

Deadline for paper submission: January 10th, 2020

A konferenciatanulmányok egy tanulmánykötetben kerülnek publikálásra (“Digital Marketing & eCommerce Conference, First International Conference, 2020”) a Springer Kiadó gondozásában. A kiválasztott legjobb tanulmányok a Journal of Consumer Behavior (Wiley) különszekciójában fognak megjelenni.

A konferencia fő témája a közösségi média és kereskedelem. Bármely digitális marketinghez és e-kereskedelemhez kapcsolódó témát várnak a konferenciára, különösen azokat, melyek szorosabban kötődnek a fő témához, mint például:

  • Felhasználói pszichológia és viselkedés a közösségi kereskedelemben
  • Influenszermarketing a közösségi kereskedelemben
  • A közösségi média monetizálási stratégiái
  • A közösségi kereskedelem tulajdonságai és hatásaik a felhasználói magatartásra
  • Márkázás a közösségi médiában
  • Közösségimédia-alapú üzleti modell
  • Felhasználói adatvédelem és -biztonság a közösségi médiában
  • Közösségi videómarketing és kereskedelem

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. január 10.

További információ a konferencia honlapján

 

18th Annual International Conference on Marketing

Athén, Görögország, 2020. június 29 – július 2.

A konferencia nem tematikus. Az absztraktok benyújtási határideje: 2020. március 2. A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. június 1.

További információ a konferencia honlapján

 

European Research in Retailing

Valencia, Spanyolország, 2020. június 24-26.

A konferencia tanulmányai az International Journal of Retail and Distribution Management különszámában jelenhetnek meg. A következő témákban várják a tanulmányokat (többek között): vásárlói/fogyasztói magatartás; ár, termék/szolgáltatás, disztribúció és kommunikációmenedzsment; kiskereskedelmi márkamenedzsment; szolgáltatáshelyszín és atmoszféra; helymarketing/-menedzsment; működés és bolti logisztika; menedzsment; vezetés és kiskereskedelmi menedzsment; boltforma fejlesztése; ellátásilánc-menedzsment; innováció és technológia a kiskereskedelemben; multi-/omnichannel marketing és működés; nemzetközi/globális kiskereskedelem; üzleti analitika a kiskereskedelemben; a kiskereskedelem fejlődése és története; vállalati felelősségvállalás a kiskereskedelemben; vevő-/partnerkapcsolati menedzsment; kölcsönös függőségek a kiskereskedelem és egyéb szolgálatóágazatok között (pl. turizmus, vendéglátás stb.).

Az absztraktok vagy tanulmányok benyújtási határideje: 2020. március 2.

További információ a konferencia honlapján

 

EMAC Annual Conference

Budapest, Magyarország, 2020. május 27-29.

A tanulmányok és a speciális szekcióra vonatkozó javaslatok benyújtási határideje: 2019. december 4. Benyújtási határidő a doktori kollokviumra: 2020. január 23.

További információ a konferencia honlapján

 

11th Academy of Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge Conference – "Challenges and Opportunities for Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge: How Are Technology, Information, and Marketing Affecting the Interconnected World?”

Madrid, Spanyolország, 2020. június 23-25.

Az elfogadott tanulmányok absztraktjai ISBN-számmal ellátott konferenciakötetben jelennek meg. A magas minőségű tanulmányok SSCI/JCR (WoS by Clarivate) és SCOPUS által rangsorolt lapokban jelennek majd meg. Emellett több speciális díjat is átadnak a konferencián, melyeket az Elsevier (Best Knowledge Paper), az Emerald (Best Entrepreneurship Paper), és a Betelgeux-Christeyns (Best Paper on Innovation) szponzorál.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. február 1.

További információ a konferencia honlapján

 

11th Global Islamic Marketing Conference

Isztambul, Törökország, 2020. április 9-10.

A konferencia speciális fókusza a vállalkozóiság az iszlám világban. Az etikai perspektívát tárgyaló tanulmányokat különösen várják a konferenciára.

A főbb témák (többek között): iszlám marketing és üzlet, iszlám márkázás, muszlim fogyasztók, iszlám marketingmix, iszlám üzleti etika, iszlám és az üzlet, iszlám HR, iszlám menedzsment és vezetés, iszlám és társadalmi vállalkozóiság, feltörekvő iszlám piacok, társadalmi innováció és iszlám marketing, iszlám közgazdaságtan, iszlám üzleti oktatás, iszlám kutatók kutatási módszerei, társadalmi felelősség, Halal piac, iszlám vendéglátás és turizmus, iszlám logisztika, iszlám e-piac, iszlám jog és marketinggyakorlat, kereskedelem az iszlám piacokkal, iszlám média, digitális tartalom és kommunikáció, iszlám kiskereskedelem, iszlám divat és ruházatipar, iszlám gyógyszeripar, kozmetika, tradicionális és növényi gyógyszerek és terápiák, komparatív tanulmányok, zsidó üzleti tanulmányok, keresztény üzleti tanulmányok, vegetáriánus fogyasztói/piaci tanulmányok, etnikai fogyasztói/piaci tanulmányok, zöld/környezeti marketing, ázsiai iszlám tanulmányok, iszlám pénzügyek és bankolás, fintech, kriptovaluták, blockchain, számvitel, iszlám biztosítás.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2020. február 20.

További információ a konferencia honlapján