19th International Marketing Trends Conference

Párizs, Franciaország, 2020. január 16-18.

A konferencia több mint 500 előadójával és résztvevőjével több mint 50 országból egyedülálló lehetőséget kínál a vezető gazdasági szakemberek, a legkiválóbb akadémikusok, oktatók, kutatók és PhD-hallgatók találkozására. A konferencián számos esemény, díj és publikációs lehetőség elérhető, többek között: Nemzetközi Marketing Trendek Kongresszus, Marketing Stratégiai Fórum, Egészségügyi Stratégiai Fórum, Doktori Kollokvium, Poszterszekció, Nemzetközi Marketing Trendek Díj, Elyette Roux Professzor Legjobb Luxusmenedzsment Disszertáció Díj, Legjobb Disszertáció Díj, Legjobb Tanulmány Díj, publikációs lehetőség a Marketing Trends Journal-ban.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 15.

További információ a konferencia honlapján

 

American Academy of Advertising

San Diego, USA, 2020. március 26-29.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 1.

A konferencia két kategóriában várja az előadásokat: Competitive Research Papers, melyek a reklámozás bármely aspekutusával kapcsoatosak, illetve Special Tipocs Sessions, melyek a reklámozás tanításával, gyakorlatával kapcsolatos gyakorlati témákat érintik (pl. jelenlegi gyakorlat kérdései, kreatív témák és/vagy pedagógiai kérdések).

További információ a konferenciafelhívásban.

 

Brand Camp 5: “CLIMBING THE PEAKS OF BRANDING”

Obergurgl, Ausztria, 2020. március 12-14.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 1.

A konferencia résztvevői egy-egy kutatási projektet vagy inspiráló ötletet prezentálnak, vitatnak meg, fejlesztenek tovább workshop-szerű megközelítésben. Két típusú előadásra lehet jelentkezni: Brand Camp Talk (competitive paper discussion format), Brand Camp Spotlight (roundpaper discussion format).

További információ a konferencia honlapján.

 

Fourth Monaco Symposium on Luxury

Monaco, 2020. április 8-10.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 24.

A konferencia célja, hogy a luxusmarketing területén tevékenykedő, különböző diszciplínák nemzetközi művelőit és a vezető gyakorlati szakembereket közelebb hozza egymáshoz. Ezért a formális program mind akadémiai szekciókat magába foglal akadémiai kutatásokkal, mind pedig egy üzleti orientációjú szekciót, mely az akadémiai szféra képviselőin túl tanácsadók és üzletemberek számára is nyitott lesz.

További információ a konferenciafelhívásban.

 

International Conference on Hospitality and Tourism – ICHTOUR

Guimarães, Portugal, 2020. február 19-21.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. november 24.

A konferencia többek között a következő témakörökben várja a tanulmányokat: AI in hospitality, tourism, marketing and management; Consumer behaviour, collaborative consumption, co-creation, decision making, experience and satisfaction; EI in hospitality, tourism, marketing and management; Gambling tourism; BI in hospitality, tourism, marketing and management; Sustainable tourism; Digitalisation in hospitality, tourism, marketing and management; Community-based tourism; Social media, emerging technologies in hospitality, tourism, marketing and management; Future trends in hospitality and tourism; Emerging research methods and methodologies; Human resources management and strategic leadership development; Smart cities, mobile technologies, machine learning, big-data analytics; Tourism education and training; Digital Economies; Service excellence and service quality. 

További információ a konferencia honlapján

 

Interactive Marketing Research Conference and special issue J Interactive Mar

London, Nagy-Britannia, 2020. március 27-28.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. október 21.

A konferencia témája: Az interaktív marketing nem szándékolt hatásainak vizsgálata. A témában született tanulmányok bekerülhetnek a Journal of Interactive Marketing különszámába is, a benyújtás 2020. április 15. és július 15. között lehetséges.

További információ a konferencia honlapján.

 

Society for Consumer Psychology 2020

Huntington Beach, Kalifornia, USA, 2020. március 5-7.

A tanulmányok benyújtási határideje: 2019. augusztus 30.

A konferencián háromféle tanulmány benyújtása lehetséges: tanulmány a szimpóziumra/speciális szekcióba, egyéni tanulmány, working paper. A konferencián lehetőség lesz részt venni egy doktori szimpóziumon és egy kutatási készségeket fejlesztő workshopon is.

További információ a konferencia honlapján.