Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.

2022. február 2-án, a Nonbusiness marketing workshop keretében a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/ Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport céljait, eddigi kutatási eredményeit mutattuk be és közös gondolkodásra, kutatási kapcsolódásokra hívtuk a kollégákat.

A kutatás keretében Q módszertannal mérjük fel a kurzus hatásait a hallgatók magatartásának változására a fenntarthatóság vonatkozásában. A kurzus elején és végén mérjük a hallgatókat.

A kutatás során a kurzusokat az alábbi dimenziók mentén szeretnénk szélesíteni:

  • Fenntarthatóság fókuszú kurzus – Fenntarhatóságot érintő kurzus
  • Kis létszámú kurzus – nagy létszámú kurzus
  • Kötelező tárgy – választható tárgy
  • BA – MA – Posztgraduális - MBA szint

Az érdeklődő kollégák jelentkezését február 6-ig várjuk az alábbi email-címen: katalin.asvanyi@uni-corvinus.hu

A kutatócsoport tagjai: Ásványi Katalin, Kasza-Kelemen Kata, Neulinger Ágnes, Zsóka Ágnes