Az idei EMOK kutatásmódszertani workshop 2018. január 23-án a Budapesti Corvinus Egyetem főépületében került megrendezésre Mitev Ariel szakmai vezetésével 19 érdeklődő, PhD hallgatók és tapasztalt kutatók részvétele mellett. A játékos feladatokkal tarkított workshop célja a marketingkutatás gyakorlatában egyre népszerűbbé váló, de még mindig inkább csak kiegészítő szerepet betöltő módszertan, a kvalitatív kutatás alkalmazási lehetőségeinek és megközelítéseinek megismertetése volt.

Az EMAC fiatal kutatóknak és PhD hallgatóknak szóló táborának idén is a Bécsi Egyetem Gazdaságtudományi Kara biztosít helyszínt. A kezdeményezés elsődleges célja, az új és fiatal kutatók kutatói képességének fejlesztése akadémiai karrierjük megkezdésekor. A tábor egy olyan fórum, amelynek során tapasztalt kutatók adnak tanácsokat tudományos kutatással és akadémiai karrierépítéssel kapcsolatosan a következő generáció számára.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2018 I. negyedévében az Industrial Marketing Management és a Journal of Business Research című folyóiratokban.

Az Emerald kiadó publikációs lehetőségei marketing témában 2018 első negyedévére a Journal of Research in Interactive Marketing, az International Marketing Review, a Journal of Historical Research in Marketing és a Journal of Product & Brand Management című folyóiratokban.

A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.