Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 első félévében a Journal of Business Research és az Industrial Marketing Management című folyóiratokban.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én tartotta a Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését, mely immáron a második ilyen típusú rendezvény volt. Ezeken a vitaüléseken a marketing paradigmákat érintő kihívásokra keresik a választ a marketingtudomány kutatói.

2017. január 19-én a Budapesti Corvinus Egyetemen került megrendezésre az EMOK Kutatásmódszertani Workshopja, mely e kezdeményezés második állomása volt. Az első, oktatás-módszertani fókuszú, rendezvény iránt is érdeklődés mutatkozott, de úgy tűnt, a kutatásmódszertan még népszerűbb téma, hiszen közel 30-an vettek részt az eseményen – jelentős részük vidéki intézményekből érkezett.

2017. május 21-23 között Groningenben, Hollandiában kerül megrendezésre az EMAC 30. Doktorandusz Kollokviuma a The European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC) közös szervezésében.

Az  Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent Bauer András és Kolos Krisztina (szerk) Márkamenedzsment című könyve, amelynek bemutatóját 2017. január 18-án szerdán délután 14:00-16:00 között  tartják a Budapesti Corvinus Egyetem 3005-ös termében.