Az Emerald kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2016 utolsó és 2017 első negyedévében a European Journal of Marketing, a Journal of Product & Brand Management, a Qualitative Market Research és az International Marketing Review című folyóiratokban.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én, a Magyar Tudományos Akadémia Székházában (1051 Budapest, Széchenyi István tér 9.), a Képes-teremben tartja a A Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését. 

Prof. Miklós Sárváry, a Columbia University, Business School professzora “Agenda Chasing and Contests Among News Providers” címmel tartja meg angol nyelvű előadását BCE Marketing és Média Intézet és Gazdálkodástani Doktori Iskola szervezésében.

A hazai fogyasztás sajátosságainak megértéséhez szükséges a múlt felidézése és a történelmi perspektíva használata. A szimpózium előadásai foglalkoznak a szocialista fogyasztás jellemzőivel, a rendszerváltás időszakának fogyasztásával és a ma fogyasztási mintáival. 

2016. novemberében ismét megrendezésre kerül a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat, amelynek idei mottója az „Oknyomozó tudomány”. Az elnevezés utal arra, hogy a tudományos kutatások elsődleges céljai közt szerepel a különböző jelenségek okainak feltárása. A Magyar Tudományos Akadémia által immáron 13. éve megrendezésre kerülő programsorozat idén kiemelt szerepet szentel a tudományok magyar nyelven való művelésének.