A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.

A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.

Az Országos Tudományos Diákköri Konferencia (OTDK) Közgazdaságtudományi Szekciója a Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának szervezésében, 2017. április 6. és 8. között került lebonyolításra, Győrben a házigazda campusán.

Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottság ebben az évben is meghirdeti Publikációs Nívódíját, szakkönyv és folyóirat cikk kategóriában.

A tavalyi évben indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2016/17 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.