A nonbusiness marketing hazai kutatási eredményeit és tapasztalatait bemutató workshop a Selye János Egyetemen kerül megrendezésre az albizottság tagjai és az MTA köztestületi tagok részvételével.

Az Emerald kiadó az alábbi publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 második negyedévében, az International Journal of Retail & Distribution Management, a Journal of Services Marketing, a Journal of Historical Research in Marketing, a Young Consumers és az International Journal of Bank Marketing című folyóiratokban.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 első félévében a Journal of Business Research és az Industrial Marketing Management című folyóiratokban.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én tartotta a Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését, mely immáron a második ilyen típusú rendezvény volt. Ezeken a vitaüléseken a marketing paradigmákat érintő kihívásokra keresik a választ a marketingtudomány kutatói.

2017. január 19-én a Budapesti Corvinus Egyetemen került megrendezésre az EMOK Kutatásmódszertani Workshopja, mely e kezdeményezés második állomása volt. Az első, oktatás-módszertani fókuszú, rendezvény iránt is érdeklődés mutatkozott, de úgy tűnt, a kutatásmódszertan még népszerűbb téma, hiszen közel 30-an vettek részt az eseményen – jelentős részük vidéki intézményekből érkezett.