Versenyfelhívás PhD hallgatók számára! A Marketing Science Institute (MSI) 2016-ban is meghirdeti évente esedékes Alden G. Clayton doktori disszertáció tervezetek versenyét, amelynek során – a világ minden táján tanuló – PhD hallgatók részvételét várják. Legfeljebb 5 nyertes pályázó kerül kihirdetésre, akik 5.000 dollár értékű díjazásban részesülnek az MSI által.

"A B2B marketing kapcsolódása más tudományterületekhez" címmel workshopot tartott az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság B2B munkabizottsága. A BCE Marketing és Média Intézetének rendezésében megvalósult vitanap a BCE Science Week programsorozatának részét képezte.

2016. március 21-én a Széchenyi István Egyetemen, Győrben tartotta workshopját az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottsága.

Horváth Dóra – Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv. Alinea Kiadó Budapest 2015. 393 számozott oldal, megjelölt fogyasztói ár 4950Ft.

Versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2015/16 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.