2016. július 4 és 6 között került megrendezése az írországi Cork városában a tizenötödik nemzetközi IAPNM (Internation Association of Public and Non Profit Marketing) konferencia. A 2016-os konferenciának a Cork Institute of Technology (CIT Business School) adott otthont, a konferencia főszervezője Maurice Murphy (CIT Business School) volt. 

Magyarországról több kolléga és ezzel együtt két felsőoktatási intézmény is képviseltette magát aktuális kutatásaikról és kutatási eredményeikről tartott előadásokkal. 

Versenyfelhívás PhD hallgatók számára! A Marketing Science Institute (MSI) 2016-ban is meghirdeti évente esedékes Alden G. Clayton doktori disszertáció tervezetek versenyét, amelynek során – a világ minden táján tanuló – PhD hallgatók részvételét várják. Legfeljebb 5 nyertes pályázó kerül kihirdetésre, akik 5.000 dollár értékű díjazásban részesülnek az MSI által.

"A B2B marketing kapcsolódása más tudományterületekhez" címmel workshopot tartott az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság B2B munkabizottsága. A BCE Marketing és Média Intézetének rendezésében megvalósult vitanap a BCE Science Week programsorozatának részét képezte.

2016. március 21-én a Széchenyi István Egyetemen, Győrben tartotta workshopját az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottsága.

Horváth Dóra – Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv. Alinea Kiadó Budapest 2015. 393 számozott oldal, megjelölt fogyasztói ár 4950Ft.