Versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2015/16 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával. 

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának következő szakmai programja 2016. március 21-én, hétfőn kerül megrendezésre.

Igazi különlegességnek számít az Akadémiai Kiadó gondozásában 2015-ben megjelent Nemzetközi Marketing könyv. A Tóth Tamás Nemzetközi marketing könyvét alapul vevő mű összeállításában a Szerzők arra törekedtek, hogy az alapmű megközelítését és hangvételét megtartva új példákkal támasszák alá az elméleti ismereteket és az új kor technikai vívmányainak tükrében új fejezetekkel bővítsék a korábbi ismeretanyagot.

Napjainkban egyre fontosabbá válik a tudomány és az üzleti élet közötti híd megteremtése, amely segítségével a különböző tudományos eredmények gyakorlatba történő átültetése válik lehetővé. Gyakran vetődik fel a kérdés, vajon a létrehozott tudományos eredmények (amely előállításában a felsőoktatási intézmények kiemelt szerepet játszanak) milyen mértékben járulnak hozzá a gazdaság növekedéséhez, hogyan és milyen mechanizmusokon keresztül képesek lendületet adni a vállalkozások innovációs teljesítményének. A BME GTK kutatói a klaszter tagok közötti együttműködéseket vonták górcső alá, hogy megvizsgálhassák a kapcsolatok innovációs kihatásait.

A partneri viszony a biztonságot, a dolgok jó alakulását szimbolizálja az üzleti életben, de akkor mégis miért mennek tönkre az üzleti kapcsolatok, szövetségek olyan gyakran? A webinárium során az Emory Egyetem (USA, Georgia, Atlanta) marketing professzora Sandy Jap a partneri kapcsolatok „sötét oldalát” járja körül.