A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.
A 17. Országos Média Diákversenyre 3 fős egyetemi/fősikolai csapatok nevezhetnek, amelynek idei témája a Black Friday, az eMAG legütősebb akciójának médiakommunikációja. Az intézményenként maximum 8 pályázat küldhető be.
Két év után újra megrendezésre kerül az Országos Városmarketing Verseny. Nevezési határidő 2017. szeptember 29.
A verseny célja egy öko-innovatív és kereskedelmi potenciállal rendelkező élelmiszer létrehozása. Az esemény nyitott a magyar felsőoktatás valamennyi hallgatója számára, jelentkezni 2017. augusztus 31-ig lehet.
A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.
Idén immáron 16. alkalommal kerül megrendezésre az IAPNM (International Congress on Public and Non Profit Marketing) nemzetközi nonprofit marketing konferencia, ezúttal a spanyolországi Badajozban 2017. szeptember 4-6 között. A konferenciát a „Fenntartható fejlődésben vállalt szerepek” témakör jegyében szervezik.
A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete újra meghirdeti majd augusztusban - közös lebonyolításban az EMOK-kal, s a társegyetemekkel - az immár hagyományos, nagyszabású versenyét, az 5. OVM-t.
Idén is várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2018. évi EMOK konferencia szervezésére.
Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottság ebben az évben is meghirdeti Publikációs Nívódíját, szakkönyv és folyóirat cikk kategóriában.
A tavalyi évben indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2016/17 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.