Válasszon nyelvet

2016. szeptember 14-16. között tartották meg Szarajevóban a hetedik regionális EMAC konferenciát. A meghívott előadók között idén az akadémiai vonalon Adamantios Diamantopoulos, Nick Lee, Claude Obadia, Koen Pauwels, Roland T. Rust szerepeltek. Mindannyian számos tanáccsal és gondolattal segítettek a résztvevőknek elsősorban a kutatási, publikációs feladatok illetve elvárások teljesítése kapcsán.

Az MTA Marketingtudományi Albizottsága az idei Marketingtudományi Évkönyv elkészítéséhez újabb három témához kapcsolódóan vár korreferátumokat.

Idén november 17-18-án kerül megrendezésre a Magyar Marketing Szövetség közreműködésével hazánk egyik legnívósabb konferenciája, a „Nagy marketing vágta” – 27. Országos Marketing Konferencia és Marketing Masters Magyarország 50 legjobb marketingvezetőjével. A rendezvényen a marketing szakma kiemelkedő szereplői képviseltetik magukat a jövő évi marketing kihívásokra való felkészülés jegyében. Hagyományosnak mondható, hogy az MMSZ a marketing oktatókra is gondol és kedvezményes részvételi lehetőséget biztosít a számunkra. Részletek és a kedvezményes jelentkezés feltételei a cikk végén

...

Azt szokás mondani, a számok nem hazudnak, és valószínűleg az EMOK 2016-os XXII. országos konferenciájára is igaz ez az állítás. Vegyük sorra a Hitelesség és értékorientáció a marketingben címmel megrendezett konferencia nyerőszámait. A konferencia 3 napig tartott, 2016. augusztus 29-31. között, 1 helyszínen: a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelmi Intézetének szervezésében. 

Az idei EMOK konferencia egyik újítása, hogy a kutatási eredmények megosztása mellett az oktatásmódszertani fejlesztés is hangsúlyosan megjelent a programkínálatban. Ennek formája egy oktatásmódszertani szekció volt, amelyen négy előadást hallgathattunk meg, illetve ezt követte egy kerekasztal-beszélgetés, ahol az EMOK Oktatásmódszertani versenyének pályázói  Bernschütz Mária, Gombos Szandra, Kolos Krisztina részvételével kerekasztal beszélgetésre került sor.

2016. július 4 és 6 között került megrendezése az írországi Cork városában a tizenötödik nemzetközi IAPNM (Internation Association of Public and Non Profit Marketing) konferencia. A 2016-os konferenciának a Cork Institute of Technology (CIT Business School) adott otthont, a konferencia főszervezője Maurice Murphy (CIT Business School) volt. 

Magyarországról több kolléga és ezzel együtt két felsőoktatási intézmény is képviseltette magát aktuális kutatásaikról és kutatási eredményeikről tartott előadásokkal. 

Az Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kara várja MSc hallgatók, PhD hallgatók, PhD fokozattal rendelkezők jelentkezését a 2016. november 25-én megrendezésre kerülő nemzetközi konferenciára, a FIKUSZ-ra (Fiatal Kutatók Szimpóziuma). Jelentkezni angol nyelű tanulmánnyal lehetséges.

Versenyfelhívás PhD hallgatók számára! A Marketing Science Institute (MSI) 2016-ban is meghirdeti évente esedékes Alden G. Clayton doktori disszertáció tervezetek versenyét, amelynek során – a világ minden táján tanuló – PhD hallgatók részvételét várják. Legfeljebb 5 nyertes pályázó kerül kihirdetésre, akik 5.000 dollár értékű díjazásban részesülnek az MSI által.

Várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2017. évi EMOK konferencia szervezésére.

Időpont: 2016. május 12.

Helyszín: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.