Válasszon nyelvet

Az információs társadalom marketing kihívásai

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról? 21

Fojtik János – Dobay Péter – Bányai Edit – Szűcs Krisztián

Marketing és felsőoktatás 28

Dr. Komáromi László – Dr. Lehota József

Marketingkutatás a helyi médiában 49

Dr. Dinya László – Domán Szilvia

A kiskereskedelem fejlődési tendenciái 179

Dernóczy Adrienn – Mészáros Katalin

Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia? 208

Törőcsik Mária – Gergátz Ildikó – Szűcs Krisztián

Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben 216

Trönnberg-Révai Adrienne – Dr. Komáromi Nándor

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.