Az információs társadalom marketing kihívásai

Dr. Garamhegyi Ábel, Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról?

Fojtik János, Dobay Péter, Bányai Edit, Szűcs Krisztián

Marketing és felsőoktatás

Dr. Komáromi László, Dr. Lehota József

Marketingkutatás a helyi médiában

Dr. Dinya László, Domán Szilvia

A kiskereskedelem fejlődési tendenciái

Dernóczy Adrienn, Mészáros Katalin

Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia?

Törőcsik Mária, Gergátz Ildikó, Szűcs Krisztián

Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben

Trönnberg-Révai Adrienne, Dr. Komáromi Nándor

Dr. Garamhegyi Ábel, Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9