Válasszon nyelvet

Kincsesné Vajda Beáta (2013): Szolgáltatásminőség az egészségügyben: SERVQUAL megközelítés

Betöltés. Kérem, várjon.

Kincsesné Vajda Beáta (2013): Szolgáltatásminőség az egészségügyben: SERVQUAL megközelítés. in Dr. Király Éva (szerk.): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9 pp. 609–622.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.