Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Somos Gabriella (2015): „Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben
Betöltés. Kérem, várjon.
Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Somos Gabriella (2015): „Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben. In: Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (szerk.): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1 pp. 79–89.