Válasszon nyelvet

Bencsik Andrea – Nagy Zsuzsanna (2005): A hazai munkaszervezetek „marketing-túlélőcsomagja” - A tudásmenedzsment, a motiváció és az elégedettség fejlesztése

Betöltés. Kérem, várjon.

Bencsik Andrea – Nagy Zsuzsanna (2005): A hazai munkaszervezetek „marketing-túlélőcsomagja” - A tudásmenedzsment, a motiváció és az elégedettség fejlesztése. In: Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3 pp. 182–191.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.