Válasszon nyelvet

Kemény Ildikó, Nagy Ákos, Simon Judit, Szűcs Krisztián (2017): Online szolgáltatásminőség észlelés különböző termékkategóriákban – egy kísérlet eredményei

Betöltés. Kérem, várjon.

Kemény Ildikó, Nagy Ákos, Simon Judit, Szűcs Krisztián (2017): Online szolgáltatásminőség észlelés különböző termékkategóriákban – egy kísérlet eredményei. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 532–542.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.