A program célja, hogy kilépjen az általános tudományos és üzleti MI-diskurzusokból, s azokról a kihívásokról nyisson vitát a marketing, média, reklám, kommunikáció és információ szakterületeken, vagyok azok rokonterületein, amelyek a közeljövőben megkerülhetetlenné válnak. Cél proaktívan és akár provokatívan is reflektálni a jelen és a közeljövő trendjeire, hogy segítsünk a résztvevőknek jobban megérteni a lényegi változásokat és akár a szerepüket vagy felelősségüket ebben.
Kulcsszavak: generatív MI, neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, adatvezérelt marketing és szabályozás, MI-vezérelt üzleti modellek, demonetizáció, dezinformáció, hálózatok és egyenlőtlenségek, iparági MI-(felső)oktatás és munkaerőpiac, jövő-forgatókönyvek, a jövő usere/fogyasztója/B2B partnere, MI-re épülő kutatási módszerek, ügynök-logika, fenntarthatóság, MI etika, MI-bizalom, nem-MI
Keynote Dr. Fehér Katalin, NKE & EU Horizon Enricher
Időpont | Program |
---|---|
13:00-13:15 | Köszöntő, bemutatkozás Dr. Keller Veronika (EMOK) |
13:15-13:30 | MI-kihívások a média, kommunikáció és információs iparágakban Dr. Fehér Katalin (NKE & EU Horizon Enricher) |
13:30-13:50 | Szakmai bemutatkozások Dr. Falyuna Nóra, NKE TTK vezetője és MTA Bolyai ösztöndíjas kutató Huszics György, Crane – Carbon Crane, CEO Lázár Viktor, Brickz Technologies, CEO Papp László, a Gartner képviselet vezetője Dr. Ságvári Bence, Indiana University Bloomington, vendégprofesszor |
13:50-14:40 | Kerekasztal beszélgetés a részvevőkkel moderál Dr. Fehér Katalin |
14:40-14:55 | Kérdések és válaszok a hallgatóság részéről |
14:55-15:00 | Zárás |