Eye-tracking és egyéb neuromarketing megoldások helye és szerepe a marketingkutatásban interaktív workshop

Időpont:
2024. november 22. 09:00-13:00
Jelentkezési határidő:
2024. november 18. 24:00
Helyszín:
ELTE GTK Trefort kert R-épület, földszint R30 terem (1088 Budapest, Rákóczi út 5.)
Részvétel díj:
3000 Ft + Áfa
EMOK (egyéni vagy intézményi) pártolói tagsággal rendelkezők, valamint IAB tagok számára az előadás ingyenes. (Kérjük, hogy a jelentkezési lapon jelölje a tagságát!)

A program célja, hogy bemutassa a szemkamerás vizsgálatok helyét, szerepét és lehetőségeit a marketingkutatásokban. A workshop keretein belül elsőként hazai marketingműhelyek mutatják be eye-tracking és neuromarketing kutatásaikat és tapasztalataikat. A résztvevők a program második elemeként a Tobii jóvoltából megismerkedhetnek a legújabb eye-tracking eszközökkel és megoldásokkal, valamint ki is próbálhatják azokat. A workshop végén egy kerekasztal beszélgetésre invitáljuk a résztvevőket, melynek célja, hogy az eye-tracking kutatások kapcsán megismerjünk jó gyakorlatokat, közelítsük az álláspontokat szakmai normák, sztenderdek kapcsán.

Program

Időpont Program
9.00-9.30 Regisztráció
9.30-9.40 Köszöntő, bemutatkozás
9.40-10.50 Hazai marketingműhelyek eye-tracking és más neuromarketing aktivitásainak bemutatása
BME - Szabó Bálint
DE - Soós Mihály, Fenyves Noémi
ELTE - Hlédik Erika
PTE - Lázár Erika
SZTE - Kéri Anita, Ujházi Tamás, Huszár Sándor, Czégény László
10.50-11.00 Szünet
11.00-12.00 Eye-tracking újdonságok bemutatása, eszközök kipróbálása
Limbacher Tivadar, Tobii
12.00-12.45 Kerekasztal beszélgetés a résztvevő előadókkal
Moderátor: Dr. Soós Mihály
12.45-12.55 Kérdések
13.00 Zárás