NEMZETKÖZI KONFERENCIA

Poszttraumás marketing: virtualitás és realitás

Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Intézet

2021. augusztus 23-25.

A XXVII. EMOK Konferenciának a Budapesti Corvinus Egyetem ad virtuális otthont. A konferenciasorozat elsődleges célja az, hogy a marketing oktatásában és kutatásában résztvevő kollégák ismertessék egymással gondolataikat, tapasztalataikat és kutatási eredményeiket. A konferencia történetében először a konferencia nemzetközi lesz, angol nyelvű plenáris előadások mellett angol és magyar nyelvű szekciók kerülnek meghirdetésre. Idén szeretnénk még nagyobb teret biztosítani az utóbbi években egyre népszerűbbé váló, alulról építkező alternatív és tematikus szekcióknak. 

A legjobbnak ítélt konferenciacikkek számára publikálási lehetőséget biztosít a Marketing & Menedzsment különszáma, valamint a Turizmus Bulletin folyóirat tematikus száma. Idén is meghirdetésre kerül „Az év legjobb marketingkurzusa” díj, melynek pályázói az oktatásmódszertani szekcióban osztják meg értékes tapasztalataikat. A PhD kollokvium doktoranduszok számára nyújt magas színvonalú szakmai tanácsadást. Amennyiben a helyzet lehetővé teszi, a konferenciát egy informális, személyes összejövetel zárja Budapesten.

További információ a konferencia oldalán található.

Marketing a digitalizáció korában
Győr, 2020. augusztus 24-26.

Ebben az évben a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszéke rendezi a XXVI. EMOK Konferenciát. 2020. augusztus 25. és 26. között több szekció kínál publikációs és prezentációs lehetőséget a tudományterület izgalmas témáiban. A 2017-ben bevezetett workshopok lebonyolítását folytatjuk, és külön figyelmet fordítunk az oktatás és a fenntartható marketing kérdéseinek megvitatására. A doktoranduszok számára dedikált „PhD-nap” kerül megrendezésre augusztus 24-én, ahol az idén nagyobb létszámúra tervezett, több szekciós, PhD kollokvium során doktori témájukhoz kapcsolódó kutatásukat szakmai zsűri előtt tudják bemutatni.

További információ elérhető itt; a részletes program elérhető a konferencia oldalára való bejelentkezés után.

Ismerjük a vevőt? – A vásárlás pszichológiája
Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Veszprém, 2019. augusztus 27-28.