We are delighted to issue the second call for papers for the 11th ERAZ International Scientific Conference: Knowledge-Based Sustainable Development, which will take place on June 5, 2025, at the University of Barcelona, Spain.
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjakra 2024-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehet pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában, megjelölve, hogy mely albizottság nívódíjára javasolják az adott publikációt:
- Magyar nyelvű folyóiratcikk,
- Idegen nyelvű folyóiratcikk,
- Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben.
Between July 3rd – 4th, 2025 you are invited to join us for the 10th edition of the Emerging Trends in Marketing and Management International Conference—a space where research meets relevance, and academic exchange opens new pathways for innovation.
Köszönjük azoknak, akik már feltöltötték tanulmányaikat a konferencia regisztrációs rendszerébe. A határidő körüli szabadnapok miatt a leadást meghosszabbítjuk május 6-ig! További hosszabbítás nem lesz. Várjuk a hosszabb (6-10 oldalas) vagy rövidebb (3-5 oldalas) írásaitokat, csakúgy, mint a PhD napra való jelentkezéseket. Találkozzunk idén Vasadon! A Szervezők
11th BASIQ International Conference on
New Trends in Sustainable Business and Consumption
26 - 28 June 2025, University of Oradea, Romania
Az EMOK és az MTA GTB Marketingtudományi Albizottság közös konferenciája
A Széchenyi István Egyetem a BCE és a BME intézményekkel közösen rendezi meg a 3. Nemzetközi Danube Cup Konferenciát, melynek témája: Entrepreneurship Research from a Small Business Perspective.
A Nemzetközi Közszolgálati- és Nonprofit Marketing Szövetség (AIMPN/IAPNM) a Katowice Business Egyetemmel (Lengyelország) együttműködve szervezi meg a XXIV. Nemzetközi Közszolgálati- és Nonprofit Marketing Kongresszusát, amely a „From the Past to the Future: Public and Nonprofit Marketing for the Development of Post-Industrial Areas," mottóval hibrid (személyes és online) formában kerül megrendezésre 2025. július 2. és 5. között.
Örömmel osztjuk meg a hírt, hogy 2025 márciusában megjelent online az Akadémiai Kiadó MeRSZ online könyvtárában Marketing Sorozat keretében, Veres Zoltán sorozatszerkesztő gondozásában Dr. Formádi Katalin „A fogyasztás szociológiája” című egyszerzős könyve.
Március 28-án délután adták át az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 című pályázata nyerteseinek járó díjakat a Duna Towerben. A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük ezúttal három pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben.
2025. május 9-én, pénteken 13.45-kor tartjuk az Egyesület 2025. évi közgyűlését. A közgyűlés a Budapesti Corvinus Egyetemen (C épület VIII előadó, 1093 Budapest, Közraktár u. 4-6.) kerül megrendezésre. A közgyűlést követően, 15.00 órától 17.00 óráig konferenciát tartunk "Merre tovább szakdolgozatok? Tudomány vagy koholmány?" címmel, melyre szeretettel várunk minden érdeklődőt.