2022. május 13-án pénteken a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopot szervez, amelyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat. Az esemény hibrid formában a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhető lesz.

A meghívott akadémiai kutatók között van Carlos Flavián, a zaragozai egyetem neves kutatója, aki az omnichannel témakörben végez jelenleg is kutatásokat. A meghívott vállalatok között többek között a dunnhumby, a Spar, az IKEA és a Decathlon is szerepel. Az esemény nyelve angol.

A szervezők várják az omnichannel fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat, továbbá az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

További információ és regisztráció az esemény honlapján lehetséges.