Az IAB június 15-én influencer témában rendezvényt szervez. Az esemény nyitott lesz, ami azt jelenti, hogy IAB tagoknak ingyenes, nem IAB tagoknak pedig 10 ezer ft a részvételi díj. Az IAB szeretné az EMOK tagjait is meghívni, s a szervezet érdeklődő tagjainak 50% kedvezményt adnak a részvételi díjból.

 

Időpont: 2022. június 15-én 9:00-tól 11:00-ig

Helyszín: Publicis House (1056 Budapest, Irányi utca 17.)

Cím: Mivé lettél influencer marketing?

 

Jelentkezési link:

https://forms.gle/aHBNSy35PkknKxa96

 

Előadások:

 1.) „Hááát... nektek ezt tudni kellene?!”

Az előadás témája a jó brief és a kampánytervezés.

Előadó: Bajtai Éva, Dot Creative

2.) Hazai influencer marketing trendek 2022 

Hol, hogyan, mennyit dolgoznak együtt a márkák 2022-ben a hazai influencerekkel?

Előadó: Farkas Dániel, Star Network

3.) Hogyan mérjük az influencert?

Előadó: Krizsán-Kis Anett, Nielsen

4.) Hogyan lesz egyetlen Insta Story-videóból több milliós elérésű tartalom?

Előadó: Horváth Ádám, NuHeadz Talent Management

A témához kapcsolódóan Szabó Ákos, az IAB Hungary "Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről" 2021. évi versenyének győztese elmondja, hogy miért írta szakdolgozatát influencer témában.

5.) Influencer kampányok jogi buktatói. De mit is jelent ez?

A jog mindenhol a szükséges fék, de mikor és hogyan kell behúzni egy influencer kampány tervezésénél és a kampány során. Előkerülnek érdekes példák és jelenlegi trendek, de szó fog esni a GVH „Tájékoztató az influenszer marketingről” című tájékoztatóról is, ami jelenleg tervezetként érhető el, a hatóság még nem véglegesítette.

Előadó: Dr. Kapi Anikó, Bakos & Kapi Legal 

 

Ezt követően egy kerekasztal beszélgetésre is sor kerül.