Megjelent Putzer Petra, a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet adjunktusának és Józsa László, a veszprémi Pannon Egyetem, a győri Széchenyi István Egyetem és a révkomáromi Selye János Egyetem professzorának új könyve, A marketinghatékonyság mérése – Hogyan mérjük a marketinget? címmel. Az Akadémiai Kiadó által megjelentetett mű hiánypótlónak tekinthető a témakörben, így kiválóan alkalmazható a marketingszámítások oktatása során.

A megjelent kötet jelenleg a MeRSZ online adatbázisában hozzáférhető, de ősszel nyomtatásban is elérhetővé válik:

Putzer P. – Józsa L. (2022): A marketinghatékonyság mérése – Hogyan mérjük a marketinget? Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN: 978 963 454 671 9

A kötet elérhetősége: https://mersz.hu/putzer-jozsa-a-marketinghatekonysag-merese/