A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és az MTA Szegedi Területi Bizottság Gazdaságtudományi Szakbizottsága Oktatásmódszertani workshopot szervez „Oktatás 4.0 – új kihívások, innovatív módszertan, változó környezet avagy mitől lehet vonzó a kurzusunk a 2000 után született diákoknak?” címmel.

A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.

A doktori szeminárium a BCE Gazdálkodástudományi Doktori Iskolája Üzleti Kommunikáció szakspecializációja keretében kerül megrendezésre 2018. október 10-11-én, 9 és 16 óra között.

Idén is várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2019. évi EMOK konferencia szervezésére.

Az elmúlt évtizedekben sokat változott a marketing szakirodalom és folyamatosan jelentek meg új gondolatok a marketing fókuszát illetően. Kezdetben az értékesítést helyezték középpontba, majd később a marketing szakma egyre nagyobb figyelmet fordított a fogyasztói igényének kielégítésére és az élmények közvetítésére. Ezzel szemben – még ha korábban is használtuk a fogyasztó számára közvetített érték kifejezést –, az ismert nézőpontokat figyelembe véve az Értékteremtés 4.0 egy új szintre emeli a hazai marketing szakirodalmat.