A két éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2017/18 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.

Somosi Ágnes „A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban” című értekezésének nyilvános védésére 2018. június 7-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Kolos Krisztina.

Dorsetben kerül megrendezésre a 17. Internation Association of Public and Nonprofit Marketing (IAPNM) konferencia 2018. szeptember 6 - 7. között. A bournemouth-i egyetem ad otthont a konferenciának, amely idén a “Vanilla, shock and entertainment - marketing in the era of emotions” címet viseli.

Idén immáron 47. alkalommal, 2018. május 29. - június 1. között kerül megrendezésre az éves EMAC konferencia.
A konferencia témája: „People Make Marketing”. Helyszín: University of Strathclyde, Glasgow, Egyesült Királyság.

A Self-marketing könyv speciális témájának köszönhetően egyedi és hiánypótló a marketing szakirodalomban. A szerző a személyt, mint márkát vizsgálja, komplex áttekintést adva a személymarketing kapcsolatrendszeréről, azok mai relevanciájáról.