Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért 2021. augusztus 25-én 16.00-kor tartotta rendkívüli, tisztújító közgyűlését, amelyen 37 egyesületi tag vett részt Budapesten. A jelölést követően a közgyűlésen jelenlévők választották meg az új elnökséget. Szeptember 1-től az elkövetkező három éves időszakban az EMOK elnöke Dr. Szűcs Krisztián, alelnöke Dr. Mitev Ariel, az elnökségi tagok pedig Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Keszey Tamara, Dr. Kiss Marietta, Dr. Nagy Ákos és Dr. Prónay Szabolcs lesznek.

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVII. Konferenciájának házigazdája 2021-ben a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézete volt. A konferencia idén nemzetközivé vált, a három plenáris előadást nemzetközileg elismert külföldi előadók tartották, olyan aktuális és izgalmas témáról, mint a márkaaktivizmus (Peeter Verlegh, Vrije Universiteit Amsterdam), az influenszermarketing helyzete a poszt-COVID időszakban (Vatroslav Škare, University of Zagreb), valamint az individuális szint szerepe a design- és marketinggondolkodásban (Tore Kristensen – Gorm Gabrielsen, Copenhagen Business School). A konferencia fő címét a jelen helyzet sajátosságai szolgáltatták: „Poszttraumás marketing: virtualitás és realitás”.

2021. június 25-én az IAB Hungary képviselői egy rendkívül érdekes és hasznos workshopot tartottak „Analitika és mérési trendek, avagy miért lesz izgalmas a 2021-es év az online mérések terén!” címmel. A workshop előadásairól és a kerekasztal-beszélgetésről készült videókat és prezentációs anyagokat ezúttal elérhetővé tesszük a szélesebb közönségnek is, így azok is bővíthetik analitikai ismereteiket, akik lemaradtak az eseményről, ugyanakkor a résztvevők is felfrissíthetik az emlékeiket.

Idén is várjuk a hazai, határon túli és akár távolabbi marketingműhelyek jelentkezését a 2022. évi EMOK nemzetközi konferencia szervezésére.

Örömmel tájékoztatjuk az EMOK közösségét, hogy az idei évben kötött együttműködési megállapodás egyik eredményeként az IAB Hungary és az EMOK közös workshopot szervez. A rendezvényen az IAB tagvállalatainak képviselői tartanak majd rövid előadásokat az online marketing analitika aktuális kérdéseiről. Ezt követően kerekasztal-beszélgetést tervezünk, ahol a résztvevők is bekapcsolódhatnak a diskurzusba.