- Részletek
EMOK - ASSOCIATION FOR MARKETING EDUCATION AND RESEARCH
XXVIII. INTERNATIONAL CONFERENCE
"The city enclosed in a mansion”
24-25 August 2021.
Transformative marketing -
integrated marketing solutions to social and business challenges
organiser:
University of Miskolc, Institute of Marketing and Tourism
- Részletek
EMOK - EGYESÜLET A MARKETING OKTATÁSÉRT ÉS KUTATÁSÉRT
XXVIII. NEMZETKÖZI KONFERENCIA
„a kastélyba zárt városban”
2022. augusztus 24-25.
Transzformatív marketing –
társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai
szervező:
Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet
- Részletek
2022. február 2-án, öt év elteltével ismét megrendezésre került az egynapos workshop, amelyen a felsőoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az online formában, a Széchenyi István Egyetem technikai támogatásával lebonyolított workshopra nyolc intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki egyetem, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem, Université de Rennes1) jelentkeztek előadással a résztvevők.
- Részletek
2022. február 18.
Az IAB Hungary szakmai szervezet (Interactive Advertising Bureau, a Magyar Reklámszövetség Keretein belül létrejött tagozat) igen izgalmas és széleskörű ismereteket kínáló előadásait tekinthetjük meg, melyek az adatvezérelt marketing téma köré épülnek.
- Részletek
Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.