EMOK - ASSOCIATION FOR MARKETING EDUCATION AND RESEARCH

XXVIII. INTERNATIONAL CONFERENCE

"The city enclosed in a mansion”

24-25 August 2021.

Transformative marketing -

integrated marketing solutions to social and business challenges

organiser:

University of Miskolc, Institute of Marketing and Tourism

EMOK - EGYESÜLET A MARKETING OKTATÁSÉRT ÉS KUTATÁSÉRT
XXVIII. NEMZETKÖZI KONFERENCIA
„a kastélyba zárt városban”
2022. augusztus 24-25.

Transzformatív marketing –
társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai

szervező:
Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet

2022. február 2-án, öt év elteltével ismét megrendezésre került az egynapos workshop, amelyen a felsőoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az online formában, a Széchenyi István Egyetem technikai támogatásával lebonyolított workshopra nyolc intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki egyetem, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem, Université de Rennes1) jelentkeztek előadással a résztvevők.

2022. február 18.

Az IAB Hungary szakmai szervezet (Interactive Advertising Bureau, a Magyar Reklámszövetség Keretein belül létrejött tagozat) igen izgalmas és széleskörű ismereteket kínáló előadásait tekinthetjük meg, melyek az adatvezérelt marketing téma köré épülnek.

Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.