Idén Splitben rendezik meg a CROMAR 24. konferenciáját, amelynek címe: “MARKETING THEORY AND PRACTICE - BUILDING BRIDGES AND FOSTERING COLLABORATION”.

A Magyar Kommunikációtudományi Társaság folyóirata, a JEL-KÉP üzleti kommunikációval foglalkozó rovatot indít.

2015. július 12-ig lehet még a kedvezményes részvételi díjat befizetni a 21. EMOK konferenciára. Ugyanez a határideje a módosításra javasolt tanulmányok feltöltésének is, amelyek bírálatait a következő napokban küldik meg a Szervezők.

Nagy örömünkre szolgál, hogy a hazai marketing oktatás és kutatás szereplőit összefogó Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért elindíthatta önálló weboldalát. Weboldalunk egyfajta szakmai portálként nem helyettesíteni, hanem sokkal inkább kiegészíteni szeretné a marketing területen már elérhető információforrásokat. Célunk, hogy az egyesület tevékenységéhez, a marketing oktatók és kutatók közösségéhez kapcsolódó hírekről, lehetőségekről tájékoztassuk folyamatosan az egyesületi tagokat és a marketing iránt érdeklődőket.