A 2019. január 18-án megrendezésre került workshop alcíme jól tükrözi azt a nyomást, amely manapság a kutatókra nehezedik: Írj vagy leírnak! Éppen ezért érdemes minden lehetőséget megragadni arra, hogy fejlesszük publikációs képességeinket, sikeres publikációs stratégiákat sajátítsunk el. A workshop ebben kívánt segítséget nyújtani az EMOK tagsága számára.

Ismerjük a vevőt? – A vásárlás pszichológiája
Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Veszprém, 2019. augusztus 27-28.

 

Az EMOK a következő workshop alkalmával a publikációs tevékenység fejlesztését és a publikációs stratégiák kialakítását veszi górcső alá. A hazai kutatókra is egyre nagyobb nyomás nehezedik, hogy a kutatási eredményeiket hazai és nemzetközi folyóiratokban publikálják. A workshop során olyan kérdésekkel foglalkozunk, mint pl.: Hogyan lehet jó tudományos publikációt írni? Milyen publikálási stratégiákat lehet kialakítani? Milyen tapasztalatai vannak azoknak a kutatóknak, akik élvonalbeli nemzetközi folyóiratokba publikálnak? Hogyan kezelik a hazai folyóiratok a rájuk nehezedő publikációs nyomást?

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2019 I. félévében. A lista folyamatosan bővül, érdemes később is visszalátogatni az oldalra.

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár harmadik alkalommal rendezi meg Szolgáltatásmarketing Konferenciáját, ezúttal a Magyar Tudomány Ünnepe 2018 rendezvénysorozat keretében. A harmadik konferencia központi témája a digitális technológiák alkalmazásának lehetőségei az üzleti képzésekben, mivel az elmúlt évtizedben a hallgatók tanulási stílusa, információbefogási jellemzői jelentős változáson mentek keresztül, ami kihívás elé állítja az oktatókat.