Major Anita „Sörfogyasztás a fogyasztói szokások változásának tükrében” című értekezésének nyilvános védésére 2018. február 22-én kerül sor a Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Karának Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Oroszi Sándor.

Az idei EMOK kutatásmódszertani workshop 2018. január 23-án a Budapesti Corvinus Egyetem főépületében került megrendezésre Mitev Ariel szakmai vezetésével 19 érdeklődő, PhD hallgatók és tapasztalt kutatók részvétele mellett. A játékos feladatokkal tarkított workshop célja a marketingkutatás gyakorlatában egyre népszerűbbé váló, de még mindig inkább csak kiegészítő szerepet betöltő módszertan, a kvalitatív kutatás alkalmazási lehetőségeinek és megközelítéseinek megismertetése volt.

Az EMAC fiatal kutatóknak és PhD hallgatóknak szóló táborának idén is a Bécsi Egyetem Gazdaságtudományi Kara biztosít helyszínt. A kezdeményezés elsődleges célja, az új és fiatal kutatók kutatói képességének fejlesztése akadémiai karrierjük megkezdésekor. A tábor egy olyan fórum, amelynek során tapasztalt kutatók adnak tanácsokat tudományos kutatással és akadémiai karrierépítéssel kapcsolatosan a következő generáció számára.

9. alkalommal rendezik meg az EMAC Regionális Konferenciát, amelynek helyszíne idén Prága lesz. A konferencia lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevő akadémikusok és szakértők megvitathassák friss kutatási eredményeiket a marketing, business, menedzsment és közgazdaságtan területén.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) megrendezi a második EMAC Job Market (AMA) workshopot.
A workshop célja, hogy segítse azokat a diákokat, akik a marketing területén szeretnék bebiztosítani helyüket a munkaerőpiacon, a 2018-as AMA nyári (munkaerőpiaci) konferenciára való felkészülésben.