A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.

A 17. Országos Média Diákversenyre 3 fős egyetemi/fősikolai csapatok nevezhetnek, amelynek idei témája a Black Friday, az eMAG legütősebb akciójának médiakommunikációja. Az intézményenként maximum 8 pályázat küldhető be.

Két év után újra megrendezésre kerül az Országos Városmarketing Verseny. Nevezési határidő 2017. szeptember 29.

Gerdesics Viktóriat „Horvátország (ország)imázsa az EU-csatlakozás időszakában: Balkán vagy Európa?” című értekezésének nyilvános védésére 2017. szeptember 21-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Orosdy Béla.

Markos-Kujbus Éva „Az online szájreklám (e-WOM), mint marketingkommunikációs eszköz – Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül” című értekezésének nyilvános védésére 2017. szeptember 8-án kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.