A verseny célja egy öko-innovatív és kereskedelmi potenciállal rendelkező élelmiszer létrehozása. Az esemény nyitott a magyar felsőoktatás valamennyi hallgatója számára, jelentkezni 2017. augusztus 31-ig lehet.

A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.

Lukács Rita „A társadalmi felelősségvállalás és a vállalati reputáció érintetti szempontú vizsgálata” című értekezésének nyilvános védésére 2017. június 13-án kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.

Idén immáron 16. alkalommal kerül megrendezésre az IAPNM (International Congress on Public and Non Profit Marketing) nemzetközi nonprofit marketing konferencia, ezúttal a spanyolországi Badajozban 2017. szeptember 4-6 között. A konferenciát a „Fenntartható fejlődésben vállalt szerepek” témakör jegyében szervezik.

Az Országos Tudományos Diákköri Konferencia (OTDK) Közgazdaságtudományi Szekciója a Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának szervezésében, 2017. április 6. és 8. között került lebonyolításra, Győrben a házigazda campusán.